Gå til innhold

Mannfolk!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer jeg etter jobb, klokka 8 om kvelden, sliten og sulten på både det ene og det andre, iført byens korteste miniskjørt og hva finner jeg? Ingenting! Huset er tomt! Kun en tekstmelding - han er hos sin far og ser på en bil!!!!!!!!!!

Ikke er det mat i huset heller, kun to kalde grandisstykker på benken! Ikke faen om jeg spiser dem!

Akkurat nå kunne jeg spikret ham opp på veggen til skrekk og advarsel!!!! Egentlig bør han holde seg unna en stund til jeg har fått roet meg ned litt...

Og han bør betre huske ønsket mitt til bursdagen i neste uke....

Mannfolk ass!!!!

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

14

• pekkaline

5

• mariaflyfly

4

• Mrs. Wallace

4

Mary Poppins
Skrevet

"iført byens korteste miniskjørt og hva finner jeg? Ingenting!"

av ren nysgjerrighet, hva hadde skjørtet ditt med saken å gjøre? :-)

Gjest mandolina
Skrevet

Velkommen til virkelighetens verden.

Den første forelskelsen er over, skjønner jeg.

Hilsen

Skrevet

Jeg gikk ikke akkurat i dette skjørtet på jobb da... ;o) Han sa senest i morrest at han gledet seg til jeg kom i kveld så jeg forberedte meg litt. ;o)

Skrevet

Velkommen til virkelighetens verden.

Den første forelskelsen er over, skjønner jeg.

Hilsen

Han er rett rundt hjørnet nå. Jeg klarer jo bare ikke bli sint når han ringer heller. Sånn sett er jeg håpløs. :o)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg gikk ikke akkurat i dette skjørtet på jobb da... ;o) Han sa senest i morrest at han gledet seg til jeg kom i kveld så jeg forberedte meg litt. ;o)

aha jeg trodde du akkurat hadde kommet hjem fra jobb, og derfor antok jeg at du hadde hatt på deg det skjørtet på jobb :)

Skrevet

Han er rett rundt hjørnet nå. Jeg klarer jo bare ikke bli sint når han ringer heller. Sånn sett er jeg håpløs. :o)

det er jo ingen krise hvis du ikke blir sint

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg synes jeg ser reaksjonen på dette innlegget om det hadde vært skrevet med motsatt kjønnsmessig fortegn:

''Her kommer jeg etter jobb, klokka 8 om kvelden, sliten og sulten på både det ene og det andre, iført byens trangeste speedos og hva finner jeg? Ingenting! Huset er tomt! Kun en tekstmelding - hun er hos sin mor og ser på en symaskin!!!!!!!!!!

Ikke er det mat i huset heller, kun to kalde grandisstykker på benken! Ikke faen om jeg spiser dem!

Akkurat nå kunne jeg spikret henne opp på veggen til skrekk og advarsel!!!! Egentlig bør hun holde seg unna en stund til jeg har fått roet meg ned litt...

Og hun bør betre huske ønsket mitt til bursdagen i neste uke....

Kvinnfolk ass!!!!''

;oP

Skrevet

Det er da faen meg ikke hans skyld at du ikke har handlet inn mat????

Han ser på bil. Det er like viktig som å se på et par nye sko for dere kjerringer!

Bestill fersk pizza, benk deg foran TV'n, og hold kjeftten din!

Kvinnfolk!

Skrevet

Jeg synes jeg ser reaksjonen på dette innlegget om det hadde vært skrevet med motsatt kjønnsmessig fortegn:

''Her kommer jeg etter jobb, klokka 8 om kvelden, sliten og sulten på både det ene og det andre, iført byens trangeste speedos og hva finner jeg? Ingenting! Huset er tomt! Kun en tekstmelding - hun er hos sin mor og ser på en symaskin!!!!!!!!!!

Akkurat nå kunne jeg spikret henne opp på veggen til skrekk og advarsel!!!! Egentlig bør hun holde seg unna en stund til jeg har fått roet meg ned litt...

Kvinnfolk ass!!!!''

;oP

Jeg ser ikke problemet. Kald pizza og ikke noe 100 desibels PMS troll i nærheten.

Heaven!

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Kald pizza og ikke noe 100 desibels PMS troll i nærheten.

Heaven!

Hehe. :o)

Men du kan vel se for deg hva som hadde skjedd her inne om du hadde lagt inn et sånt innlegg? Da kan du snakke oppstyr.

Skrevet

Det er da plagsomt når man ikke finner musa selv iført et miniminiskjørt?

AneM1365380603
Skrevet

Kan du ikke begynne med å spikre opp grandisstykkene heller? Bare sånn til skrekk og advarsel. Det er litt voldsomt å ta han sånn nå første gangen det skjer ;)

Skrevet

Ser på bil? å nei du, det tviler jeg på, han holder på å ordne gaven din han ;)

Så godt å se at du kan blåse ut litt. hihi

Gjest togli
Skrevet

Kvinnfolk ass!!!!''

;oP

Da skulle det blitt ramaskrik altså!!!! ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Da skulle det blitt ramaskrik altså!!!! ;-)

Det hadde blitt et unisont "vi håper dama di dumper deg, din mannssjåvinistiske dust". ;oD

Gjest mora2
Skrevet

Kvinnfolk ass!!!!''

;oP

He, he!

Gjest mora2
Skrevet

He, he, hadde vært fornøyd om det var pizza igjen jeg ;0)

Skrevet

Kvinnfolk ass!!!!''

;oP

*Knegg* Men nå har vi "skværet opp" og er så gode venner atte. ;o)

Skrevet

Det er da faen meg ikke hans skyld at du ikke har handlet inn mat????

Han ser på bil. Det er like viktig som å se på et par nye sko for dere kjerringer!

Bestill fersk pizza, benk deg foran TV'n, og hold kjeftten din!

Kvinnfolk!

Jeg handlet inn mat?! Jeg har ikke vært i dette huset på over en uke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...