Gå til innhold

Gravide damer

Gjest "gammel traver", men anonym akkurat nå

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Det er bare å vugge litt når man går, stille seg rett opp foran dem og sette ei hånd i sida mens man ser på de som sitter. Tenåringsgutter, gamle damer og småbarnforeldre spretter opp fra setene sine :)

Jeg måtte stå på vei hjem fra byen sist, var en av de få i bussen som måtte stå. Jeg tror jeg så rimelig sliten ut. Så nå tenker jeg meg om før jeg legger ut på langtur.

Gjest Gravidame
Skrevet

Jeg måtte stå på vei hjem fra byen sist, var en av de få i bussen som måtte stå. Jeg tror jeg så rimelig sliten ut. Så nå tenker jeg meg om før jeg legger ut på langtur.

Men da hadde jeg bedt noen om å få sitte. Skulle da bare mangle! Jeg har ennå ikke stått, ikke siden jeg fikk mage.

Skrevet

Jeg synes gravide stort sett er veldig flotte! Jeg får ofte en litt sånn høytidelig følels når jeg kvinner som bærer et barn i magen. Noen ganger kan jeg få en aldri så liten klump i halsen også. Jeg følte meg fin selv også som gravid, ihvertfall til og med 6-7 mnd. Men etter det følte jeg meg bare diger!

Skrevet

JEg blir varm om hjertet når jeg ser gravide.

Jeg synes det er lite som er så nydelig som en struttende, gravid mage.

Nå i varmen synes jeg synd på dem som er virkelig høygravide. Tungt og fryktelig varmt!

Gjest Aimabel
Skrevet

JEg blir varm om hjertet når jeg ser gravide.

Jeg synes det er lite som er så nydelig som en struttende, gravid mage.

Nå i varmen synes jeg synd på dem som er virkelig høygravide. Tungt og fryktelig varmt!

Nå er det 20 grader i vannet så det er bare å oppholde seg mest mulig i sjøen :-) Jeg satser på å bli der, nå har folk født på gressplener og langs motorveien så da er det vel på tide med en fødsel i sjøen :-)

Skrevet

Jeg stusset over at folk begynte å snakke med meg mye mer om barna sine.

Ble stort sett møtt med smil og følgende kommentarer: Gratulerer; Når har du termin? Vet du hva det blir? Har du noen plager? Dette økte mine sosiale antenner - ga meg en aha-opplevelse på hvordan en skal opptre ovenfor gravide. Tidligere var jeg bare usikker når andre var gravide og visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre.

Jeg leste alt jeg kom over om graviditet. Slik fant jeg DOL.

Skrevet

Nå er det 20 grader i vannet så det er bare å oppholde seg mest mulig i sjøen :-) Jeg satser på å bli der, nå har folk født på gressplener og langs motorveien så da er det vel på tide med en fødsel i sjøen :-)

He, he - vannfødsel skal jo være så svært ;)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg er stolt av magen min :-) Har merket at folk kikker ned pà den, folk jeg paserer pà gata og ellers. Opplever til og med mannfolk som plystrer, roper eller glaner, hehe! Men de er spanjoler da, sà de er unnskyldt :-)

Ellers sà er det bare folk jeg kjenner som spòr hvor langt jeg er kommet nà, hvordan det gàr, osv. Det synes jeg bare er koselig.

Jeg ser ogsà gravide overalt, og jeg synes det er kjempefint!

Gjest gammel traver
Skrevet

Jeg stusset over at folk begynte å snakke med meg mye mer om barna sine.

Ble stort sett møtt med smil og følgende kommentarer: Gratulerer; Når har du termin? Vet du hva det blir? Har du noen plager? Dette økte mine sosiale antenner - ga meg en aha-opplevelse på hvordan en skal opptre ovenfor gravide. Tidligere var jeg bare usikker når andre var gravide og visste ikke hva jeg skulle si eller gjøre.

Jeg leste alt jeg kom over om graviditet. Slik fant jeg DOL.

ja, det var slik jeg fant Dol også- for 10 år siden var det ikke så mange nettsider om graviditet som nå:)

Skrevet

Flott med gravide damer, MEN ikke når de absolutt må tre på seg en topp (ofte hvit) som får navlen til å strutte ut som en klinkekule. Blir litt brydd for jeg synes en gravid mage er en litt privat ting som er aller finest når en aner den under en flott tunika etc.

Og litt utenom temaet - skjønner heller ikke at gravide kan få seg til å røyke...

Gjest mora2
Skrevet

Gravide kvinner er noe av det vakreste som finnes!

De (fleste) strutter av glede, og har en helt spesiell utstråling.

VAKRE!!

Og så godt at tidene har forandret seg, man har lov å vise magen, trenger ikke skjule seg bak store telt i dag :0)

Jeg elsket å gå gravid, følte meg som en dronning.

Og hvilket under som skjer inni der! Det tror jeg mange glemmer, og fokuserer for mye på "bivirkningene".

Det er svært få gravide som jeg synes synd på...

Og tenk, nå som det er sommer, så herlig å gå gravid nå :0)

Åååhh...Skulle ønske det var meg..

Gjest gammel traver
Skrevet

Flott med gravide damer, MEN ikke når de absolutt må tre på seg en topp (ofte hvit) som får navlen til å strutte ut som en klinkekule. Blir litt brydd for jeg synes en gravid mage er en litt privat ting som er aller finest når en aner den under en flott tunika etc.

Og litt utenom temaet - skjønner heller ikke at gravide kan få seg til å røyke...

Helt enig med deg, jeg synes navlene blir litt "påtrengene" på en måte...

Og røyking- Fysj!Det er det verste jeg ser, jeg synes det er rart at noen i det hele tatt tør å vise seg offentlig å røyke som gravid, og jeg er en lykkelig festrøyker selv alså, absolutt ike noen fanatask røykemotstander.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...