Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. er jo egentlig en enkel sak, men ikke i min nettleser tydeligvis! Har internet explorer, lastet ned den nye versjonen. Msn er startside, og jeg vil endre startside, men det går ikke! Går inn på verktøy->alternativer for internett og endrer startsiden -> bruk, når jeg trykker på det "huset" - hjem knappen, kommer jeg likevel på msn startsiden.Eller jeg trykker på den pila ved siden av huset, trykker på endre startside og få opp melding: vil du endre startside, trykker ja. Men når jeg trykker på huset igjen ender jeg likevel opp på msn!! Har prøvd å ha blank side som startside og trykt bruk, men ender likevel opp på msn!

Hvorfor? Hva kan jeg gjøre for å selv bestemme min egen startside?

Gjest stein_c
Skrevet

Alternativer for internett--> Verktøy ---> Generelt: Bare skriv inn webadressen i boksen (der det står noe fra før) og klikk "bruk" helt nede på siden og "ok"

Skrevet

Alternativer for internett--> Verktøy ---> Generelt: Bare skriv inn webadressen i boksen (der det står noe fra før) og klikk "bruk" helt nede på siden og "ok"

Ja, det er jo det jeg har gjort, men det endrer seg ikke likevel!!:(

AneM1365380603
Skrevet

Ja, det er jo det jeg har gjort, men det endrer seg ikke likevel!!:(

Er du inne på siden du ønsker når du gjør dette? Rart det ikke funker, det er en enkel sak å forandre startside.

Gjest xbellax
Skrevet

Har du msn installert? Se der om du har hukket av for msn startside.

Gjest xbellax
Skrevet

Har du msn installert? Se der om du har hukket av for msn startside.

Det kan og være antivirusprogr. ditt (norton?) som hindrer en ny startside, sjekk der og.

Gjest Firefox forever
Skrevet

Alle vet at Internet Explorer suger. Forsøk FireFox eller Opera. Etter at du har brukt et av disse så vil du ikke tilbake til Internet Explorer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...