Gjest mora2 Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Nå finnes det så mange lekre badedrakter, at det er ikke kjerring lengre :0) Så om du har en kul badedrakt, er du sikkert kjempe stilig! 0 Siter
pekkaline Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Hei! Takk for sist Jeg synes badedrakter kan være riktig så stilig, og jeg er skråsikker på at du kler en slik. Har sett en som er åpen mye i livet og magen, men likevel hel. Den digget jeg Helt klart bedre med badedrakt når man stuper og hopper endel. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Hei! Takk for sist Jeg synes badedrakter kan være riktig så stilig, og jeg er skråsikker på at du kler en slik. Har sett en som er åpen mye i livet og magen, men likevel hel. Den digget jeg Helt klart bedre med badedrakt når man stuper og hopper endel. Takk for sist, ja! Koselig å treffes! Virker som om de fleste her synes det er OK med badedrakt, så da fortsetter jeg å bruke den når jeg har lyst! Nå må jeg i seng - blir hentet av taxi kvart over fem i morgen tidlig - skal ut og reise med jobben :-) 0 Siter
Speak Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Badedrakt inne. Bikini ute. Vil ha sol på magen. Men jammen synes jeg folk skal få bestemme selv. Det finnes mange fine (og stilige/sexy) badedrakter, og også mange stygge bikinier. 0 Siter
morsan Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Det er litt påfallende at når mange ønsker å støtte deg i at det er OK å bruke badedrakt, så rakker de samtidig ned på bruk av bikini....;-) Jeg har ikke eid en badedrakt på ørten år, så når jeg sjelden en gang tar med en tur i en svømmehall risikerer jeg altså at enkelte synes at det ser teit ut. Ja, ja... Jeg synes at mange badedrakter er i korteste laget for meg, og at de ikke gir puppene noe som helst støtte. Mulig jeg må gå til en skikkelig "damebutikk" og kjøpe en rådyr badedrakt til bruk en gang hvert jubelår.....;-) Men tilbake til deg og det du spør om: Jeg synes IKKE det er kjerringaktig i det hele tatt med badedrakt. Men jeg synes det er litt synd at mange damer føler at de MÅ bruke badedrakt også på stranden, fordi de må "skjule seg" mest mulig. 0 Siter
KaVa Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Det er vel hip-som-hap det? Noen liker bikini - og ser godt ut i det, synes det er praktisk og greit - andre foretrekker badedrakt av samme grunnene. Jeg har både bikinier og badedrakter og hos meg er regelen: Skal jeg først og fremst bade=badedrakt, skal jeg først og fremst sole meg =bikini. Og siden jeg har verdens dårligste tålmodighet når det gjelder soling, blir det nok stort sett badedrakt på meg :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Det er litt påfallende at når mange ønsker å støtte deg i at det er OK å bruke badedrakt, så rakker de samtidig ned på bruk av bikini....;-) Jeg har ikke eid en badedrakt på ørten år, så når jeg sjelden en gang tar med en tur i en svømmehall risikerer jeg altså at enkelte synes at det ser teit ut. Ja, ja... Jeg synes at mange badedrakter er i korteste laget for meg, og at de ikke gir puppene noe som helst støtte. Mulig jeg må gå til en skikkelig "damebutikk" og kjøpe en rådyr badedrakt til bruk en gang hvert jubelår.....;-) Men tilbake til deg og det du spør om: Jeg synes IKKE det er kjerringaktig i det hele tatt med badedrakt. Men jeg synes det er litt synd at mange damer føler at de MÅ bruke badedrakt også på stranden, fordi de må "skjule seg" mest mulig. Jeg ville nok selv foretrekke badedrakt i svømmehallen,- men reagerer heller ikke på om voksne bruker bikini der. Dvs,- hvis det er en _veldig_ minimal en, hadde jeg kanskje syntes det var litt rart ;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Det er litt påfallende at når mange ønsker å støtte deg i at det er OK å bruke badedrakt, så rakker de samtidig ned på bruk av bikini....;-) Jeg har ikke eid en badedrakt på ørten år, så når jeg sjelden en gang tar med en tur i en svømmehall risikerer jeg altså at enkelte synes at det ser teit ut. Ja, ja... Jeg synes at mange badedrakter er i korteste laget for meg, og at de ikke gir puppene noe som helst støtte. Mulig jeg må gå til en skikkelig "damebutikk" og kjøpe en rådyr badedrakt til bruk en gang hvert jubelår.....;-) Men tilbake til deg og det du spør om: Jeg synes IKKE det er kjerringaktig i det hele tatt med badedrakt. Men jeg synes det er litt synd at mange damer føler at de MÅ bruke badedrakt også på stranden, fordi de må "skjule seg" mest mulig. Oj,- det var en gammel tråd :-) Jeg skylder på KaVa som lurte meg inn her ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Oj,- det var en gammel tråd :-) Jeg skylder på KaVa som lurte meg inn her ;-) Hehe, vi er visst flere :-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Oj,- det var en gammel tråd :-) Jeg skylder på KaVa som lurte meg inn her ;-) ;-) Jeg har forresten latt meg utsette for skikkelig GRUPPEPRESS og har nå kjøpt badedrakt! ;-) Type skikkelig hold-in og innsydde cup'er og det hele;-) (Altså ikke sånn påklistre-variant som mora2 reklamerer for *fnis*) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 ;-) Jeg har forresten latt meg utsette for skikkelig GRUPPEPRESS og har nå kjøpt badedrakt! ;-) Type skikkelig hold-in og innsydde cup'er og det hele;-) (Altså ikke sånn påklistre-variant som mora2 reklamerer for *fnis*) ''Jeg har forresten latt meg utsette for skikkelig GRUPPEPRESS og har nå kjøpt badedrakt! ;-) Type skikkelig hold-in og innsydde cup'er og det hele;-)'' Har du mottatt den? Svarte den til forventingene? Kjøpte selv en badedrakt i sportsbutikken forleden, lot meg lure til å kjøpe en enkel drakt på salg. Ikke til å sprade med, men ønsket en ok til å bade med barna nå i ferien. Kjent merke og så helt ok ut. Men den føltes omtrent som en "Borat-drakt" (for kort i livet), og det som er av bryster blir presset flatt og ut mot siden. Lekkert! *lol* 0 Siter
morsan Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 ''Jeg har forresten latt meg utsette for skikkelig GRUPPEPRESS og har nå kjøpt badedrakt! ;-) Type skikkelig hold-in og innsydde cup'er og det hele;-)'' Har du mottatt den? Svarte den til forventingene? Kjøpte selv en badedrakt i sportsbutikken forleden, lot meg lure til å kjøpe en enkel drakt på salg. Ikke til å sprade med, men ønsket en ok til å bade med barna nå i ferien. Kjent merke og så helt ok ut. Men den føltes omtrent som en "Borat-drakt" (for kort i livet), og det som er av bryster blir presset flatt og ut mot siden. Lekkert! *lol* Ja jeg har mottatt den:-) Den er veldig lekker, og holder inn bra og cup'ene er slik at det ikke blir flatt foran:-) Men den er - som fryktet - litt i korteste laget i 'kroppen'. Men det ville ikke være verdt det å returnere den (hvilket jeg tok med i beregningen da jeg bestilte) - porto til & fra + fortolling gjorde drakta nesten tre ganger så dyr!! Så jeg har tatt en 'spansk en': Jeg har en ekstra bikinibukse i sort som jeg aldri har brukt (kjøpte en bikini med både 'vanlig' truse og thai, og sistnevnte ble ikke brukt.... Nuvel...) Jeg sprettet opp den nye badedrakta (sort fra under puppene og ned, mensden er turkis øverst) i sømmen i skrittet, klipte av noen centimeter midt under thaibuksa og sydde på og dermed forlenget hele badedrakta med ca 6 cm;-) Det var ganske pirkete arbeid - tok med et par timer med spretting og sying - fór for seg og ytterstoff for seg;-) Men nå er den passe lang, og har også fått den fordelen at den har blitt litt høyere i skjæringen over hoftene. Ulempen er selvsagt at den har to sømmer i skrittet, men man må jammen meg være nærgående for å kunne se at den har blitt sydd på;-) Om dte var verdt det totalt sett, aner jeg ikke. Mulig jeg kunne ha gått i en velutstyrt badedraktforretning i Oslo og fått noe som var like bra, men det fristet ikke så voldsomt å shoppe slik med risiko for å få ødelagt selvbildet totalt.... he he...;-) Jeg er ihvertfall fornøyd (har dog ikke prøv den i vann ennå) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.