Gå til innhold

Løgn om loggen?Jeg blir gal

Gjest trenger hjelp av noen med peiling!

Anbefalte innlegg

Gjest trenger hjelp av noen med peiling!
Skrevet

Jeg holder på å bli sprø av min samboer. Det var noe som lå i loggen(det stod for to uker siden), og han påstår at han ikke husker at han var innom den siden. Men loggen kan jo ikke lagre feil sider?? Jeg holder på å bli gal over at han ikke vil innrømme det.

Men... er det noen som helst mulighet for at noe kan lagres feil på loggen? Er det noe fnugg av mulighet her?

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

nei.

MEN: noenganger popper det opp ekstra nettsider som ett resultat av at man har trykket på en link.

altså. trykker man på en link for å gå på nettside A, kan det i tillegg skje at nettside B popper opp i bakgrunnen. nettside B vil da bli lagret i loggen selv om brukeren egentlig ikke har åpnet denne med vilje

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...