Gå til innhold

Slette grovt innlegg


Gjest atte gåran

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Bookworm

    2

  • Skogstrollet

    2

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    1

Gjest Grønn iris

Hvis det er de inleggene med linker til kritikere av psykiatri på youtube så vil jeg si: ja det er sååå ekkelt at noen har andre meninger om psykiatri, og kan dokumentere og argumentere så bra for det...

Jeg synes det er mer uhyggelig å tenke på muligheten av at vi alle er hjernevasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enig"

Hvis det er de inleggene med linker til kritikere av psykiatri på youtube så vil jeg si: ja det er sååå ekkelt at noen har andre meninger om psykiatri, og kan dokumentere og argumentere så bra for det...

Jeg synes det er mer uhyggelig å tenke på muligheten av at vi alle er hjernevasket.

tror det var oppfordringen til selvmord h*n reagerte på, ikke linkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest var-det-du-skrev

Det er meg, ,men jeg kan ikke huske hva jeg skrev. Hva var det som var ille?

du oppfordret til selvmord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penmannen

NHD

Ok, ikke bra! Ville aldri ha funnet på noe slik i edru tilstand. Jeg har et problem, men nå vil jeg flytte herfra om 3-4 dager til og da vil jeg bli uten internett tilgang. Jeg vil aldri mer ha internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En anonym bruker.

Ok, ikke bra! Ville aldri ha funnet på noe slik i edru tilstand. Jeg har et problem, men nå vil jeg flytte herfra om 3-4 dager til og da vil jeg bli uten internett tilgang. Jeg vil aldri mer ha internett.

Det burde være en vekker, som gjør at du får en enorm motivasjon for å slutte å drikke.....å komme med drapstrusler, det gjør man ikke. Full eller edru......

Ser du alvoret i det du holder på med?

Hva om du gjør det i rl en dag? Hva da? Å holde seg unna internett er ikke løsningen på dette problemet ditt.....ikke hvis du drikker så mye at du har blackouts....å holde seg unna internett er ikke svaret på ditt problem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Penmannen

Det burde være en vekker, som gjør at du får en enorm motivasjon for å slutte å drikke.....å komme med drapstrusler, det gjør man ikke. Full eller edru......

Ser du alvoret i det du holder på med?

Hva om du gjør det i rl en dag? Hva da? Å holde seg unna internett er ikke løsningen på dette problemet ditt.....ikke hvis du drikker så mye at du har blackouts....å holde seg unna internett er ikke svaret på ditt problem....

''Det burde være en vekker, som gjør at du får en enorm motivasjon for å slutte å drikke.....å komme med drapstrusler, det gjør man ikke. Full eller edru......

Ser du alvoret i det du holder på med?

Hva om du gjør det i rl en dag? Hva da? Å holde seg unna internett er ikke løsningen på dette problemet ditt.....ikke hvis du drikker så mye at du har blackouts....å holde seg unna internett er ikke svaret på ditt problem....''

Jeg er lei av slike som deg som tror du vet alt så inderlig godt. Skulle tro du kjente meg tvers igjennom. For det første, jeg har aldri kommet med drapstrusler! For det andre, jeg drikker kun for å selvmedisinere meg grunnet livssituasjonen min, og da kun foran pc'n. Jeg skal flytte herfra nå og da vil jeg ikke trenge å selvmedisinere meg. Jeg vil ikke gå noe nærmere inn på hvorfor jeg må drikke, det har du ikke noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penmannen

IGJEN???

Igjen hva da din dust? Jeg har aldri før oppfordret NHD til å begå selvmord, jeg har heller aldri kommet med drapstrusler. Faen, det skal bli godt å flytte til en plass uten internett. Da slipper jeg å ha noe med slike mennesker som dere å gjøre, og dere slipper meg, det er dere sikkert glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En anonym bruker.

''Det burde være en vekker, som gjør at du får en enorm motivasjon for å slutte å drikke.....å komme med drapstrusler, det gjør man ikke. Full eller edru......

Ser du alvoret i det du holder på med?

Hva om du gjør det i rl en dag? Hva da? Å holde seg unna internett er ikke løsningen på dette problemet ditt.....ikke hvis du drikker så mye at du har blackouts....å holde seg unna internett er ikke svaret på ditt problem....''

Jeg er lei av slike som deg som tror du vet alt så inderlig godt. Skulle tro du kjente meg tvers igjennom. For det første, jeg har aldri kommet med drapstrusler! For det andre, jeg drikker kun for å selvmedisinere meg grunnet livssituasjonen min, og da kun foran pc'n. Jeg skal flytte herfra nå og da vil jeg ikke trenge å selvmedisinere meg. Jeg vil ikke gå noe nærmere inn på hvorfor jeg må drikke, det har du ikke noe med.

Jeg håper du klarer å gjøre det på alvor når du flytter, slutte å drikke for med en slik oppførsel som du viser i fylla her på dol, så kan det ramme andre og deg mye værre i rl.

Jeg er lei av de som bare bruker unnskyldninger for å ikke ta ansvar for sine handlinger.....så da trigger vi visst hverandre ;-)

Lykke til da med flyttingen og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penmannen

Herjer ja, for i mitt virkelige liv har jeg svært lav selvtillit, og tror at flesteparten misliker meg. Dette grunnet mobbing i skole og jobb. Jeg har en del undertrykt sinne som får fritt spillerom når jeg drikker og blir provosert av folk her inne.

I mitt virkelige liv er jeg høflig mot alle jeg møter. Jeg er den som sier hei til kassadama, og takk skal du ha når jeg får kassalappen. Jeg hører kun på klassisk musikk. Desverre så er kombinasjonen av DOL og alkohol svært skadelig for meg. DOL er ikke til glede for meg, bare til bekymring, og alikevel greier jeg ikke å kutte ut DOL. Jeg er avhengig av internett, det skal bli godt å slippe når mer om noen få dager til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penmannen

Jeg håper du klarer å gjøre det på alvor når du flytter, slutte å drikke for med en slik oppførsel som du viser i fylla her på dol, så kan det ramme andre og deg mye værre i rl.

Jeg er lei av de som bare bruker unnskyldninger for å ikke ta ansvar for sine handlinger.....så da trigger vi visst hverandre ;-)

Lykke til da med flyttingen og alt.

''Jeg håper du klarer å gjøre det på alvor når du flytter, slutte å drikke for med en slik oppførsel som du viser i fylla her på dol, så kan det ramme andre og deg mye værre i rl.

Jeg er lei av de som bare bruker unnskyldninger for å ikke ta ansvar for sine handlinger.....så da trigger vi visst hverandre ;-)

Lykke til da med flyttingen og alt.''

Ja det vil jeg greie. Før jeg flyttet hit var jeg avhengig av å trene og rørte aldri alkohol. Jeg har gjort dumme ting i fylla som ung, og nå gjentar det seg i voksen alder.

Takk skal du ha, jeg håper flyttingen går bra ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penmannen

''Jeg håper du klarer å gjøre det på alvor når du flytter, slutte å drikke for med en slik oppførsel som du viser i fylla her på dol, så kan det ramme andre og deg mye værre i rl.

Jeg er lei av de som bare bruker unnskyldninger for å ikke ta ansvar for sine handlinger.....så da trigger vi visst hverandre ;-)

Lykke til da med flyttingen og alt.''

Ja det vil jeg greie. Før jeg flyttet hit var jeg avhengig av å trene og rørte aldri alkohol. Jeg har gjort dumme ting i fylla som ung, og nå gjentar det seg i voksen alder.

Takk skal du ha, jeg håper flyttingen går bra ja.

Det er sosialkontorets feil at jeg herjer her inne. Min saksbehandler hos NAV Arbeid søkte om sosialbolig for meg for nærmere 2 år siden, men jeg fikk avslag og beskjed om å finne meg en bolig selv. Grunnet min angst har jeg ikke greid det og situasjonen er uholdbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...