Gå til innhold

Slette grovt innlegg


Gjest atte gåran

Anbefalte innlegg

Gjest Pentrollet

Om du har lyst å fortelle hvordan det går med deg, uten at alle skal se det, kan du sende meg en mail på [email protected]

Fortsatt gode ønsker! :)

Ja det vil jeg svært gjerne. Ingen kjenner meg så godt som dere her inne, og å kunne ha kontakt med deg vil være fint. Vil kun ha tilgang på internett fra en internettcafe da, men sånn av og til skal jeg sjekke mailen :) Takk skal du ha, og gode ønsker til deg også som er så snill. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Bookworm

    2

  • Skogstrollet

    2

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    1

''Jeg trodde ikke du husket denne gangen heller, jeg.''

Av en eller annen grunn kan jeg huske det ja.

'Og det du siterer deg selv på _er_ en drapstrussel, en meget direkte en også.'

Javel

''At du ikke _mener_ det er en annen sak.''

Jeg er enig i det.

''Jeg håper virkelig du får styr på drikkingen din, så du ikke opplever å møte den ubehagelige siden av deg i døren mer....''

Takk, ja det må jeg.

''Jeg har selv vokst opp i en (stor)familie med mye drikking, trussler og vold, og det _er_ meget destruktivt.''

Det har heldigvis ikke jeg. Barn skal slippe å ha en slik oppvekst. Alkohol er årsak til mye lidelse ja.

''Du høres ut som du innser problemet ditt og ser frem til å flytte. Lykke til flytting, med å ta kontroll over "Dr. Jekyll og Mr. Hide" og med å gjenoppta treningen.''

Takk, ja jeg har et problem når jeg sitter her alene foran pc'n, drikker meg sanseløs og skriver dumme ting på DOL. Har gått opp 25 kilo på de fire årene jeg har bodd her. Skal bli godt å komme i gang med treningen ja.

''...ja jeg har et problem når jeg sitter her alene foran pc'n, drikker meg sanseløs og skriver dumme ting på DOL. Har gått opp 25 kilo på de fire årene jeg har bodd her.''

Det og det faktum at du har skrevet oppfordring til Nils Håvard Dahl om å ta sjølmord, burde i seg sjøl være mer enn god nok motivasjon til å kutte alkoholen tvert!?

Personlig kutta eg alkoholen totalt 1 januar 2007, og har ikkje smakt dråpen etter dette.

Mitt største "alkoholproblem" var at eg ikkje hadde råd til å drikke når eg ville, men eg har egentlig drukket nok før i tiden...

Ps! Det er en stor helsegevinst og kutte alkoholen om du drikker "mye", dessuten frigjør du masse penger som du kan bruke på noe mer fornuftig.

Mitt råd er: Kutt alkoholen fra i dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstrollet

''...ja jeg har et problem når jeg sitter her alene foran pc'n, drikker meg sanseløs og skriver dumme ting på DOL. Har gått opp 25 kilo på de fire årene jeg har bodd her.''

Det og det faktum at du har skrevet oppfordring til Nils Håvard Dahl om å ta sjølmord, burde i seg sjøl være mer enn god nok motivasjon til å kutte alkoholen tvert!?

Personlig kutta eg alkoholen totalt 1 januar 2007, og har ikkje smakt dråpen etter dette.

Mitt største "alkoholproblem" var at eg ikkje hadde råd til å drikke når eg ville, men eg har egentlig drukket nok før i tiden...

Ps! Det er en stor helsegevinst og kutte alkoholen om du drikker "mye", dessuten frigjør du masse penger som du kan bruke på noe mer fornuftig.

Mitt råd er: Kutt alkoholen fra i dag! :-)

''Det og det faktum at du har skrevet oppfordring til Nils Håvard Dahl om å ta sjølmord, burde i seg sjøl være mer enn god nok motivasjon til å kutte alkoholen tvert!?''

Det greier jeg ikke så lenge jeg bor her jeg bor nå, men jeg må begrense meg mer slik at jeg ikke bli så full at jeg skriver det jeg har gjort.

''Personlig kutta eg alkoholen totalt 1 januar 2007, og har ikkje smakt dråpen etter dette.''

Jeg håper jeg kan si det samme når jeg flytter herfra. I morgen.

''Mitt største "alkoholproblem" var at eg ikkje hadde råd til å drikke når eg ville, men eg har egentlig drukket nok før i tiden...''

Jeg har også måtte begrense meg siden alkohol er så dyrt.

''Ps! Det er en stor helsegevinst og kutte alkoholen om du drikker "mye", dessuten frigjør du masse penger som du kan bruke på noe mer fornuftig.''

Hehe ja! Går med enormt mange penger til alkohol, men er man avhengig så bryr man seg ikke om det. Hadde jeg måtte bo her jeg bor nå så hadde det ikke gjort noe om jeg drakk meg ihjel. Helsa kommer i annen rekke.

''Mitt råd er: Kutt alkoholen fra i dag! :-)''

Godt råd! Men jeg drikker i dag også, men det må jeg så lenge jeg bor her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...