Gå til innhold

Hei godtfolk :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere? Litt skyer her på campingen foreløpig så da ble det litt datatid :) Må si det er deilig med ferie gitt. Men det rare er at man har jo ikke tid til noe hehe, her bruker vi tiden på å sole oss og snakke med folk. Rydding,søppel og oppvask kommer i annen rekke. Takk og pris for engangsglass og tallerkner:)

Det blir litt vin og slikt også, uansett hvem vi sitter hos, så blir det servert noe drikke. For min del går et mest i kaffe, men det er deilig å føle en cider eller to i kroppen også :)

Tenk, det er ei drøy uke siden jeg var på forumet, jøssunavn ;) Vel, dette var en tilstandsrapport fra meg, hører gjerne fra dere også! :) *sommeklem til den som vil ha*

AneM1365380603
Skrevet

Der var du ja :) Tenkte nemlig på deg her en dag, at nå er det lenge siden du var innom. Fint at du koser deg i ferien! Vi skal ikke reise bort før om ca en måned.

Gjest mora2
Skrevet

Hei igjen!

Har tenkt på deg.

Godt å høre at du koser deg.

Her har været vært dårlig...Men jeg har vært i Oslo en tur da.

(Skrevet en tråd om turen ;0)

Campingvogna er nå ferdig, holder på med de siste putene.

Gardinene er til farging i maskinen, litt spent på resultatet..

Så nå er vi klare til ferie vi også :0)

Satser på å slikke masse sol fremover, de har jo lovt oss en knall sommer...

Kos deg masse videre på tur!

Sommer klem til deg også :0)

Gjest prust
Skrevet

Hei på deg! Høres koselig ut med den campingvogna :-) Jeg har nytt den første skikkelige feriedagen min i dag. med feiring av 7 åringen :-)

I morgen er vi klare for strandlivet!

Skrevet

Hei! Noen av oss må slite litt til og venter på det skikkelige godværet: http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/06/30/539555.html

:D

Kos deg videre!

Klem,

1997-sommer, ja, det hadde vært noe! :-D Jeg husker den sommeren _meget_ godt, men jeg vil tro at jeg vil kunne nyte varmen mye bedre i år enn det jeg gjorde med nyfødt baby og hormoner og ammetrøbbel og -tåke! ;-)

Skrevet

Jobbefolket hilser til campingfolket! :-D

Gjest Elextra
Skrevet

1997-sommer, ja, det hadde vært noe! :-D Jeg husker den sommeren _meget_ godt, men jeg vil tro at jeg vil kunne nyte varmen mye bedre i år enn det jeg gjorde med nyfødt baby og hormoner og ammetrøbbel og -tåke! ;-)

Må innrømme at jeg p.t. ikke har en formening om hva jeg gjorde sommeren 1997 - det var før jeg fikk barn og før jeg ble sammen med min mann, så fra den tiden har jeg ikke de samme referanserammer :-)

Gjest Elextra
Skrevet

* kom på en seiltur i greske farvann * - det var godt vær der også :P

Skrevet

Må innrømme at jeg p.t. ikke har en formening om hva jeg gjorde sommeren 1997 - det var før jeg fikk barn og før jeg ble sammen med min mann, så fra den tiden har jeg ikke de samme referanserammer :-)

Det skjønner jeg godt, selv om du etterhvert husket på turen til Hellas! :-)

Jeg klarer ikke å huske været alle somrene _med_ barn heller, men jeg husker at det var slitsomt varmt i 1997, og så husker jeg at det var veldig mye dårlig være i 1998, for da skulle jeg "ta igjen" for at jeg ikke kunne nyte sommeren året før....;-)

Men ikke spør meg om hvordan været var i 1999....;-)

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg klarer ikke å huske været alle somrene _med_ barn heller, men jeg husker at det var slitsomt varmt i 1997, og så husker jeg at det var veldig mye dårlig være i 1998, for da skulle jeg "ta igjen" for at jeg ikke kunne nyte sommeren året før....;-)

Øj, 1999 husker _jeg_ veldig godt! Det var Bryllupssommeren over alle Bryllupssomre, og jeg vraltet høygravid rundt i vonde sko og etter hvert for trange kjoler. Det var _varmt_ i alle bryllupene, i alle fall, og det var 4 bryllup med 2 ukers intervaller.

PUH!

Skrevet

Været var bedre sommeren 1999 enn sommeren 1998 :-)

Jeg aborterte (etter å ha strevd i årevis med å bli gravid og nesten nådd 12 uker) natt til 1. august 1997, hadde termin februar 1998. Husker hvordan jeg grein innvendig når alle kom tilbake etter ferien og skrøt av den fantastiske sommeren, som for meg hadde endt rett vest. Det var liksom ikke grenser for hvor lykkelige alle andre var da.

Utpå sommeren 1998 ble jeg gravid igjen, og bestemte meg for at neste sommer skulle bli atskillig bedre, både værmessig og i det hele tatt. Og det slo faktisk til.

Men egentlig kunne det gjerne ha regnet hele sommeren 1999, jeg var såpass høyt oppe etter omsider å ha halt i land en lykkelig slutt, at det ikke spilte noen rolle.

Skrevet

Været var bedre sommeren 1999 enn sommeren 1998 :-)

Jeg aborterte (etter å ha strevd i årevis med å bli gravid og nesten nådd 12 uker) natt til 1. august 1997, hadde termin februar 1998. Husker hvordan jeg grein innvendig når alle kom tilbake etter ferien og skrøt av den fantastiske sommeren, som for meg hadde endt rett vest. Det var liksom ikke grenser for hvor lykkelige alle andre var da.

Utpå sommeren 1998 ble jeg gravid igjen, og bestemte meg for at neste sommer skulle bli atskillig bedre, både værmessig og i det hele tatt. Og det slo faktisk til.

Men egentlig kunne det gjerne ha regnet hele sommeren 1999, jeg var såpass høyt oppe etter omsider å ha halt i land en lykkelig slutt, at det ikke spilte noen rolle.

Huff, ja, det skjønner jeg var ille. Det blir som i sangen om ung Åslaug som gjekk i bjørkeskog...

''Men egentlig kunne det gjerne ha regnet hele sommeren 1999, jeg var såpass høyt oppe etter omsider å ha halt i land en lykkelig slutt, at det ikke spilte noen rolle.''

DET skjønner jeg veldig godt! :-)

Skrevet

Øj, 1999 husker _jeg_ veldig godt! Det var Bryllupssommeren over alle Bryllupssomre, og jeg vraltet høygravid rundt i vonde sko og etter hvert for trange kjoler. Det var _varmt_ i alle bryllupene, i alle fall, og det var 4 bryllup med 2 ukers intervaller.

PUH!

Snakker om mange brylluper tett på! :-) Vi hadde også en slik sommer der vi var i 4 brylluper (eller "det året alle gifta seg" som vi kalte det), men de var spredt ut fra mai til september.

Og ikke var jeg gravid heller, så det var bare å ta fram bunaden, det:-)

Skrevet

Huff, ja, det skjønner jeg var ille. Det blir som i sangen om ung Åslaug som gjekk i bjørkeskog...

''Men egentlig kunne det gjerne ha regnet hele sommeren 1999, jeg var såpass høyt oppe etter omsider å ha halt i land en lykkelig slutt, at det ikke spilte noen rolle.''

DET skjønner jeg veldig godt! :-)

Nå måtte jeg slå opp på diktet om hun Åslaug i skogen. Håper jeg ikke virket fullt så tragisk :-))

Det VAR surt, men ble fullstendig oppveid av ham vi fikk etterpå. Noe av det verste var å bli kjørt gjennom samlebåndet på gynekologisk poliklinikk, sammen med alle de unge, pene jentene som hadde tatt abort.

Menmen, det finnes verre ting. Jeg har venninner som har mistet barn, som har kreft eller kroniske sykdommer og i det hele tatt. Ikke alle erfaringer kan være av den rosenrøde typen.

Og østlendinger er bortskjemt med sommervær, uansett!

Skrevet

Nå måtte jeg slå opp på diktet om hun Åslaug i skogen. Håper jeg ikke virket fullt så tragisk :-))

Det VAR surt, men ble fullstendig oppveid av ham vi fikk etterpå. Noe av det verste var å bli kjørt gjennom samlebåndet på gynekologisk poliklinikk, sammen med alle de unge, pene jentene som hadde tatt abort.

Menmen, det finnes verre ting. Jeg har venninner som har mistet barn, som har kreft eller kroniske sykdommer og i det hele tatt. Ikke alle erfaringer kan være av den rosenrøde typen.

Og østlendinger er bortskjemt med sommervær, uansett!

''Nå måtte jeg slå opp på diktet om hun Åslaug i skogen. Håper jeg ikke virket fullt så tragisk :-))''

:-) Jeg siktet mer til følelsen om at hvordan det i det hele tatt er mulig å føle seg glad når man selv har det så trist.

For deg var det vel omtrent som dette: "ho tykte mest at alle log,

der som ho sorgi baud."

''Menmen, det finnes verre ting. ''

Ja det gjør det, men man må få sørge over sin situasjon for det.

Jeg har også veldig stor forståelse for at det blir "oppveid" ved å få barn senere. Jeg innbiller meg ihvertfall at en spontanabort er mye verre hvis det viste seg å være det eneste svangerskapet man hadde, enn dersom man har flere barn og i særdeleshet får ett eller flere etter aborten.

''Og østlendinger er bortskjemt med sommervær, uansett!''

Absolutt:-) Ingen har så mye fint og stabilt vær som østlendingene, og ingen klager så mye som dem over været;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen!

Har tenkt på deg.

Godt å høre at du koser deg.

Her har været vært dårlig...Men jeg har vært i Oslo en tur da.

(Skrevet en tråd om turen ;0)

Campingvogna er nå ferdig, holder på med de siste putene.

Gardinene er til farging i maskinen, litt spent på resultatet..

Så nå er vi klare til ferie vi også :0)

Satser på å slikke masse sol fremover, de har jo lovt oss en knall sommer...

Kos deg masse videre på tur!

Sommer klem til deg også :0)

Hei du :) Jeg tente på deg nå i helgen...du var gjerne der den tragedien var. Godt jeg vet du har vogn og ikke buss.... Håper helgen ble litt bra likevel og at vogna gir dere full uttelling! Det er så deilig et liv at jeg knapt kan få sagt det :)

Vi var forresten på sjøen med venner i helgen, ikke supert vær men bedre enn forventet da vi våknet fredag morgen. Det ble to dager med fest og hyggelig samvær med vennegjengen :)

Ha en fortsatt fin sommer! *klem*

Skrevet

Hei på deg! Høres koselig ut med den campingvogna :-) Jeg har nytt den første skikkelige feriedagen min i dag. med feiring av 7 åringen :-)

I morgen er vi klare for strandlivet!

Hei Prust! Tenker du koser deg. ååå jeg tenkte på deg da jeg den 28juni dro til kragerø, vi hadde jo delvis snaket om å treffes her dagen før og det gikk meg hus forbi.... Du har nummeret mitt om du vil komme en dag :) Til helgen skal vi i bryllup men ellers blir vi nok her. *sommerklem*

Skrevet

Jobbefolket hilser til campingfolket! :-D

Thanks :) Håper du også snart er i feriemodus!? Hører snakk om at finværet er i vente. Ha en flott sommer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...