Gå til innhold

Hei godtfolk :)

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Hei du :) Jeg tente på deg nå i helgen...du var gjerne der den tragedien var. Godt jeg vet du har vogn og ikke buss.... Håper helgen ble litt bra likevel og at vogna gir dere full uttelling! Det er så deilig et liv at jeg knapt kan få sagt det :)

Vi var forresten på sjøen med venner i helgen, ikke supert vær men bedre enn forventet da vi våknet fredag morgen. Det ble to dager med fest og hyggelig samvær med vennegjengen :)

Ha en fortsatt fin sommer! *klem*

Hørtes koslig ut! :0)

Tenker vi tar en tur til sjøen dene uka, nen venner med hytte.

Håper på litt farge...

Vi hadde en knall festival, klart litt demper med denne tragedien...Bodde ikke langt fra oss heller...

Men the show must go on...

Tenker på de tre små hjemme, som ikke fikk mor & fra hjem fra tur! Var med tårer i øynene jeg tok i mot velkomst klemmen fra mine..Ufattelig..

Vogna er genial, helt tett, og ei god seng! Kunne ikke blitt bedre!

Ali i alt, med regn og styr, var det en kjempe tur!

Kom atpåtil i nettavisen til fvn ;0) Ikke verst!

Gleder oss til neste tur alt :0)

Ha en forsatt god sommer, og kos dere masse! *klem*

Skrevet

Hørtes koslig ut! :0)

Tenker vi tar en tur til sjøen dene uka, nen venner med hytte.

Håper på litt farge...

Vi hadde en knall festival, klart litt demper med denne tragedien...Bodde ikke langt fra oss heller...

Men the show must go on...

Tenker på de tre små hjemme, som ikke fikk mor & fra hjem fra tur! Var med tårer i øynene jeg tok i mot velkomst klemmen fra mine..Ufattelig..

Vogna er genial, helt tett, og ei god seng! Kunne ikke blitt bedre!

Ali i alt, med regn og styr, var det en kjempe tur!

Kom atpåtil i nettavisen til fvn ;0) Ikke verst!

Gleder oss til neste tur alt :0)

Ha en forsatt god sommer, og kos dere masse! *klem*

Ska sei :) må sjekke avisen nå jeg da hehe. Godt den virker bra for dere, supert!! :) De har meldt fint vær, og min værstasjon viser sol ;) Ha en super helg da! Gøy med slike vennetreff.

Gjest mora2
Skrevet

Ska sei :) må sjekke avisen nå jeg da hehe. Godt den virker bra for dere, supert!! :) De har meldt fint vær, og min værstasjon viser sol ;) Ha en super helg da! Gøy med slike vennetreff.

Hihi, var inne å sjekket nå, ikke lett å finne...

Men handlet om Dum dum boys ;0)

Gjest prust
Skrevet

Hei Prust! Tenker du koser deg. ååå jeg tenkte på deg da jeg den 28juni dro til kragerø, vi hadde jo delvis snaket om å treffes her dagen før og det gikk meg hus forbi.... Du har nummeret mitt om du vil komme en dag :) Til helgen skal vi i bryllup men ellers blir vi nok her. *sommerklem*

Vi fikk sommerbesøk fra Vestlandet den dagen, etter at vi hadde vært i Arendal, så vi hadde ikke kunnet besøkt dere likevel.

Får prøve igjen seinere en gang.

Er det mye blåbær i skauen oppforbi dere? Jeg vil på blåbærtur en dag!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi fikk sommerbesøk fra Vestlandet den dagen, etter at vi hadde vært i Arendal, så vi hadde ikke kunnet besøkt dere likevel.

Får prøve igjen seinere en gang.

Er det mye blåbær i skauen oppforbi dere? Jeg vil på blåbærtur en dag!

Hei :) Blåbær finner du nok mere av på andre siden av veien, innover der ungene står og tar bussen. Lenge siden jeg har sjekket de forholdene, men du kan jo se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...