Gå til innhold

Pia Haraldsen og datingtips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg er så mye yngre enn deg, nei. Kan godt hende vi har vanket i ulike kretser, men nå har jeg hatt en fot innom en god del veldig forskjellige miljøer! *S*

Og du har rett i at denne typen dating forekommer nesten utelukkende i enkelte deler av disse miljøene, ofte tilknyttet en viss snobbefaktor og Oslos bedre vestkant.

Du er nok 10-15 år yngre enn meg, tipper jeg.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• Babette

13

• Katt-ja

6

• candyqueen_83

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Tror jeg er ørlite eldre enn morsan, om det sier deg noe.

Skrevet

Det tror jeg også, for jeg mener å huske at hun er flere år yngre enn meg;-)

Skrevet

??? Trodde du var yngre!

Skrevet

Enig i mye av det du skriver, synes heller ikke påspandering var aktuelt i studentmiljøet, det gjalt vel helst hvis man ble invitert ut av gutter/menn utenfor (gjerne i jobb), hvilket jeg ikke ble _så_ ofte, og enda sjeldnere takket ja til.

Også når det gjelder

''Og jeg har aldri vært så veldig komfortabel med det å bli påspandert av menn jeg ikke er 'sammen med' ennå. Jeg synes det ligger for mye forventninger om at han må 'få igjen' for sin 'investering', og det synes jeg kan ødelegge hele stemningen. ''

er jeg helt enig. Men har hatt masse venninner som tar i mot slike invitasjoner hele tiden, og som helt avviser slike tanker - deres selskap under middagen er mer enn betaling nok! :P

''(NB: Hele dette avsnittet bør leses i _fortid_, for gudene vet hva jeg ville ment om emnet dersom jeg skulle blitt singel igjen nå *he he*)''

Hehe, en dag vil vi kanskje spise hatten vår og mer til.

''deres selskap under middagen er mer enn betaling nok! :P''

*he he* De er da ihvertfall selvsikre!! :-)

Skrevet

Da er du eldre enn jeg trodde, men like fullt yngre enn meg. Så vidt jeg husker er morsan 9 år yngre enn meg, siger og skriver.

Skrevet

Det tror jeg også, for jeg mener å huske at hun er flere år yngre enn meg;-)

Hun påstår nå at hun er eldre enn deg, gamla!

Skrevet

Hun påstår nå at hun er eldre enn deg, gamla!

Fysjom! Gammal røy!! ;-)

Skrevet

''deres selskap under middagen er mer enn betaling nok! :P''

*he he* De er da ihvertfall selvsikre!! :-)

Jeg vil aldri forandre meg på dette punktet, i alle fall. Og på mange måter er jeg fortsatt en fattig student inne i hodet mitt. Jeg durer alltid automatisk mot paperbackhyllene i bokhandler. Det har tatt meg år å faktisk kunne kjøpe en innbundet bok i bokhandel til over 300 kroner! Bokklubben er greit, det blir liksom noe annet.

Jeg går heller aldri i dyre og snobbete klesbutikker. Vet om kvinener som tjener halvparten av det jeg gjør, som kjøper mye dyrere klær enn meg.

Skrevet

Fysjom! Gammal røy!! ;-)

Ja, reine nedfallsfrukten!

Gjest Elextra
Skrevet

??? Trodde du var yngre!

''??? Trodde du var yngre!''

Jada, klar over at MANGE tror det.. * blafrer med vippene *

Skrevet

''??? Trodde du var yngre!''

Jada, klar over at MANGE tror det.. * blafrer med vippene *

;-)

Skrevet

Jeg vil aldri forandre meg på dette punktet, i alle fall. Og på mange måter er jeg fortsatt en fattig student inne i hodet mitt. Jeg durer alltid automatisk mot paperbackhyllene i bokhandler. Det har tatt meg år å faktisk kunne kjøpe en innbundet bok i bokhandel til over 300 kroner! Bokklubben er greit, det blir liksom noe annet.

Jeg går heller aldri i dyre og snobbete klesbutikker. Vet om kvinener som tjener halvparten av det jeg gjør, som kjøper mye dyrere klær enn meg.

Ja, jeg er også slik fortsatt på mange måter. Men nå kjøper jeg ikke lenger 5-pakk nylonstrømpebukser på H&M, rett og slett fordi de er så utrolig korte. Som student hadde jeg ikke noe annet valg enn å kjenne på at strømpebuksa ble litt sidrumpa under skjørtet;-)

Skrevet

Ja, jeg er også slik fortsatt på mange måter. Men nå kjøper jeg ikke lenger 5-pakk nylonstrømpebukser på H&M, rett og slett fordi de er så utrolig korte. Som student hadde jeg ikke noe annet valg enn å kjenne på at strømpebuksa ble litt sidrumpa under skjørtet;-)

''Men nå kjøper jeg ikke lenger 5-pakk nylonstrømpebukser på H&M, rett og slett fordi de er så utrolig korte.''

De er ikke så korte om man setter selvfølelsen til side og tar en pakke i str XXL ;-)

Skrevet

Da er du eldre enn jeg trodde, men like fullt yngre enn meg. Så vidt jeg husker er morsan 9 år yngre enn meg, siger og skriver.

Da er vi kanskje omtrent like gamle? Russ veldig tidlig på 80-tallet?

Skrevet

''Men nå kjøper jeg ikke lenger 5-pakk nylonstrømpebukser på H&M, rett og slett fordi de er så utrolig korte.''

De er ikke så korte om man setter selvfølelsen til side og tar en pakke i str XXL ;-)

Aha!! Tror ikke de hadde det på 80-tallet! :-) Da var det "one size - fits all" (kjøss meg bak, sier jeg bare)

Skrevet

Da er vi kanskje omtrent like gamle? Russ veldig tidlig på 80-tallet?

Må ha vært på 70-tallet dersom dere er 9 år eldre enn meg;-)

Gjest Elextra
Skrevet

De 5-pakkene er uansett utrolig slett kvalitet, da.

Skrevet

De 5-pakkene er uansett utrolig slett kvalitet, da.

Betviles ikke! :-) Og kanskje ikke så veldig pene heller?

Jeg synes ihvertfall at det er deilig å "koste på meg" litt finere og blankere strømpebukser nå:-)

Skrevet

De har en sørgelig tendens til å bli vide og slengete rundt lårene og i livet, de da. Nei takke meg til litt dyrere strømpebukser som sitter som de skal:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...