Gå til innhold

Stress

Gjest ikke mitt nick

Anbefalte innlegg

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

Nærmer seg bryllup for en veninne nå og jeg som forlover er stressa.he he. ikke for selve bryllupet men utdrikningslag.har vært mye frem og tilbake,er det mulig at INGEN er interressert i å stille opp???!!! sånn det ser ut nå har jeg ingen andre valg enn et par dager før bryllupet,tenkte å overasske henne,ta henne med ut å lage god mat,jeg og søsteren hennes har fått tak i ei koselig hytte å tenkte å ta henne med dit å slappe av.Vi skulle ordne henne spa og alt men er ingenting i nærheten av der hun bor som er åpent i den tida. Hun veninnen min går mye å prater nå om at hun er nysgjerrig på hva planene er og at hun er spent.Men hvordan i all verden skal jeg kunne si til henne senere at det var veldig vanskelig å få til et ordntlig lag,i og med at jeg visste om dette lenge.men til mitt forsvar så var ingen andre behjelpelige.:P Og jeg er er redd for at hun blir lei seg når det nærmer seg et par dager før og ingenting har skjedd.Jeg står liksom helt alene her og synes akkurat nå at denne oppgaven ikke var så artig som jeg hadde trodd:s Og nå kommer plutselig søsteren og sier at hun ikke er interressert å legge så mye penger i det å gjøre det billigst mulig.det skjønner jeg jo men kan man ikke legge i litt ekstra for sin egen søster?var ikke mye hun var interressert i.hjelpe meg altså.

Men det ordner seg vel.bare føler meg som en dårlig forlover når alle planer går i vasken.

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

Mye klaging på dette her ser jeg:-p men jeg er sånn som bare vil at alt skal blir bra og at de jeg er glad i skal få en super dag!!:)

Skrevet

Skjønner godt at du er litt lei deg hvis ingen stiller opp. Det er jo kjempedårlig. Kan du prøve med en annen dato? Og gjør det så enkelt som mulig for deltagerne å delta.

Gjest skuffelsen kom den, men forsvannt like fort ;)
Skrevet

Akkurat sånn var det da jeg skulle gifte meg også. Forloveren min fikk ikke med seg noen andre, siden datoen hun hadde satt ikke passet. Så da måtte hun få til noe alene, og det ble bare meg og henne. Hun tok meg med til nermeste by(jeg bor på landet), spanderte middag på meg og vi ble brisne og spionert på gutta(han jeg skulle gifte meg med) som hadde utrikkningslag samme kveld som oss. Og vi hadde det kjempemorro! Vi løp rundt hvert hushjørne og lo som fjortiser,drakk masse øl i gata og koste oss i det fine været :D

Så selv om vi ble bare to, går det an å få det morro likevell. Det er som dere selv gjør det til.

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

Skjønner godt at du er litt lei deg hvis ingen stiller opp. Det er jo kjempedårlig. Kan du prøve med en annen dato? Og gjør det så enkelt som mulig for deltagerne å delta.

Har prøvd litt forkjellige og hørt med folk men de fleste skal ikke i bryllupet en gang!!!!så denne jobben var tøffere enn jeg trodde.

Men jeg føler at jeg har gjort så godt jeg kan.

Gjest ikke mitt nick
Skrevet

Akkurat sånn var det da jeg skulle gifte meg også. Forloveren min fikk ikke med seg noen andre, siden datoen hun hadde satt ikke passet. Så da måtte hun få til noe alene, og det ble bare meg og henne. Hun tok meg med til nermeste by(jeg bor på landet), spanderte middag på meg og vi ble brisne og spionert på gutta(han jeg skulle gifte meg med) som hadde utrikkningslag samme kveld som oss. Og vi hadde det kjempemorro! Vi løp rundt hvert hushjørne og lo som fjortiser,drakk masse øl i gata og koste oss i det fine været :D

Så selv om vi ble bare to, går det an å få det morro likevell. Det er som dere selv gjør det til.

Hørtes koselig ut:) Glemte å nevne at ho her er visst gravid,hehe.når bryllupet skal stå er hun 4 mnd på vei.så litt vanskeligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...