Gjest GA Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Med god norsk/nordisk mat? Har gjester fra USA, og det er litt nedtur å ta dem med på "utenlandske" restauranter (Hadde tenkt på Oslo Spiseforretning, men de har sommerstengt) 0 Siter
Gjest Rafens Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3859340 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Hadde selvfølgelig tenkt å anbefale Norsk Spiseforretning, men siden den er stengt, ville jeg dratt dem med på Ekebergrestauranten. Maten er vel ikke kun "norsk", men utsikten er upåklagelig, Og dessuten er det bedre mat enn på Frognerseteren, som har flott utsikt, men bare har sjaber mat. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Hadde selvfølgelig tenkt å anbefale Norsk Spiseforretning, men siden den er stengt, ville jeg dratt dem med på Ekebergrestauranten. Maten er vel ikke kun "norsk", men utsikten er upåklagelig, Og dessuten er det bedre mat enn på Frognerseteren, som har flott utsikt, men bare har sjaber mat. Ja, Frognerseteren er begredelig, har flere ganger hatt med utlendinger ditt, og ergret meg over høye priser, middels mat og slett service. Heretter blir det bare kaffe og eplekaken der - det kan gå. Enig i at Ekebergrestauranten er et godt forslag. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Ja, Frognerseteren er begredelig, har flere ganger hatt med utlendinger ditt, og ergret meg over høye priser, middels mat og slett service. Heretter blir det bare kaffe og eplekaken der - det kan gå. Enig i at Ekebergrestauranten er et godt forslag. Kom til å tenke på Madserud gård også. Den ligger nydelig til rett ved Frognerparken. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Kom til å tenke på Madserud gård også. Den ligger nydelig til rett ved Frognerparken. Absolutt! Lofoten på Aker Brygge har dessuten god fisk, men er dyr og noe vel business-preget. Men Solsiden er bra! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Hadde selvfølgelig tenkt å anbefale Norsk Spiseforretning, men siden den er stengt, ville jeg dratt dem med på Ekebergrestauranten. Maten er vel ikke kun "norsk", men utsikten er upåklagelig, Og dessuten er det bedre mat enn på Frognerseteren, som har flott utsikt, men bare har sjaber mat. De har visst forresten åpen uteservering, så kanskje det blir spiseforretninga allikevel. (også skal vi rusle litt på operataket, og der går det jo også an å spise ser jeg) Takker og bukker 0 Siter
willow Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Kaffistova! Bra, billig, og med norsk husflid rett ved siden av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.