Gjest krisediett ønskes Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Jeg har et normalt kosthold til daglig og trenger egentlig ikek slanke meg, men går alltid opp litt i ferien og ned igjen neste måneden. Nå har det vært ferie 6 uker, et par kilo har kommet på, men så ble jeg invitert i et plutselig-bryllup neste lørdag og kjolen er akkurat litt trang, derfor trenger jeg en superrask diett som tar av litt kilo raskere enn det naturen ville gjort. Noen som har en? Holder maks ut tre dager, så den kan ikke vare lenger. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Da kutter du konsekvent alt som heter karbohydrater: Brød, pasta, poteter, ris, frukt. Du spiser deg god og mett på rent kjøtt og grønnsaker. Drikk mye vann. Kutt selvsagt ut alt som heter godteri og potetgull el.l. Lykke til 0 Siter
Gjest Massssssse vann Skrevet 11. juli 2008 Skrevet 11. juli 2008 Drikk to glass vann rett før du spiser. da blir du foretere mett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.