Gjest Geir Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Joda eg vet det er tid for agurknytt, men dette er det _Lederen_ av Transport- og kommunikasjonskomiteen på Stortinget, Per Sandberg (Frp) som sier i fullt alvor (eller er det fyllapreik igjen?). Frp fokuserer på det som er mulig. LOL Frp fokuserer på det som er umulig. LOL http://www.abcnyheter.no/node/70301 Og dette er partiet som 30% av befolkningen sier de vil stemme på ved neste valg! Er det kanskje de samme som tror på Julenissen? 0 Siter
sweetness Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 FrP - "hvis idioti er viktigst" *fniis* AMEN!! så enig, så enig! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Fatter ikke at det går an å ta slikt på alvor, jeg. 0 Siter
Gjest Full tank, takk Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Jeg stemmer FRP på neste valg Det skal bli faen meg å deilig å drikke meg dritings på byen og kjøre hjem uten å stå i fare for å ødelegge bilen, eller skade meg selv eller andre Stå på Sandberg!! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Jeg stemmer FRP på neste valg Det skal bli faen meg å deilig å drikke meg dritings på byen og kjøre hjem uten å stå i fare for å ødelegge bilen, eller skade meg selv eller andre Stå på Sandberg!! Det blir billig å fylle full tank også, så da kan du like godt hive innpå litt ekstra... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.