Sofline Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Jeg har nylig fyllt år, og på dagen ringte faren min og gratuelerte og spurte hva jeg ønsket meg. Siden det var ingenting (annet enn klær, noe jeg ikke vil sende ham ut for å kjøpe), sa han at da ville han bare gi det vanlige, som er penger, neste gang vi ses. Greit nok det, men det har han også sagt to ganger før og glemt det. De to andre gangene har jeg ikke sagt noe, men nå lurer jeg på om jeg skal gjøre det hvis han glemmer det igjen (=meget sannsynlig). Hva synes dere? Er det for uhøflig å spørre? Jeg tror ikke han gjør det for å slippe å punge ut med gave, han er rett og slett utrolig glemsk. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. juli 2008 Skrevet 12. juli 2008 Jeg tror jeg hadde minnet han på det;) Det er jo pappan din.. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 Jeg tror jeg hadde minnet han på det;) Det er jo pappan din.. Så tror jeg jeg gjør det... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Jeg hadde ikke sagt noe, aldri i livet... Det hadde jeg opplevd som grådig fra min side, og grådighet misliker jeg sterkt. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Jeg hadde ikke gjort det, jeg har aldri fått meg til og minne folk på slike ting. Har du godt forhold til faren din, og du vet at han blir takknemlig for at du minner han på det, så gjør du det. Mistenker du at han kan bli snurt, så gjør du det ikke. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Så lenge det er en av foreldrene dine hadde jeg gjort det! Men ikke med andre :0) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Jeg hadde ikke fått meg til å nevne det igjen. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1216032906' post='3919293] Jeg hadde ikke gjort det, jeg har aldri fått meg til og minne folk på slike ting. Har du godt forhold til faren din, og du vet at han blir takknemlig for at du minner han på det, så gjør du det. Mistenker du at han kan bli snurt, så gjør du det ikke. Hvis han blir snurt, så fortjener han det... Han har ikke akkurat vært noen god far (bare så ingen misforstår: Det er ikke pga. manglende bursdagsgaver jeg mener det.) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Hvis han blir snurt, så fortjener han det... Han har ikke akkurat vært noen god far (bare så ingen misforstår: Det er ikke pga. manglende bursdagsgaver jeg mener det.) Da sier du ifra til han da. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Jeg hadde ikke sagt noe, med mindre jeg ba om penger fordi jeg sårt trengte det eller sparte opp til noe. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 Jeg hadde ikke sagt noe, med mindre jeg ba om penger fordi jeg sårt trengte det eller sparte opp til noe. Jeg trenger sårt til det. :-) Men det er ham selv som vil gi penger. Selv synes jeg det er litt mer spennende med noe som kan pakkes inn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.