Gå til innhold

Hvordan smøre seg selv på ryggen?

Anbefalte innlegg

Gjest Jordbærmia
Skrevet

Sol og sommer...

Men hvordan smører dere dere på ryggen med solkrem? Så samt du ikke er ekstremt myk og har armer du kan bøye i alle mulige vinker, og ikke har noen andre i nærheten som kan smøre deg... hvordan gjør du det?

Smarte tips fra DOL'ere taes i mot med takk!

Vil jo beskytte huden i sola :)

Gjest minnah
Skrevet

Klarer å smøre ryggen selv ved vekselvis å bruke håndflaten og håndbaken å smøre med. Best å få hjelp såklart, men det går. :-)

Gjest minnah
Skrevet

En liten malingsrulle med skaft! ;o)

HAHA, synes jeg ser det på stranda!

Og med den elg-capsen fra VG-reklamen som prikk over i'en :o)

Persille1365381127
Skrevet

Ta solkrem på veggen i dusjen, og gni deg inntil!

Mener det var SDD som kom med tipset for noen år siden, jeg ser det hele for meg - og fniser...

Skrevet

Bruk baksiden av en badebørste. Tre en plastpose stramt utenpå, ta krem på, og smør i vei - før du går på stranda.

Eller en annen dings med håndtak, og en slags flate. Hårbørste er sikkert for kort håndtak, men du skjønner.

Selv bruker jeg samme teknikk som andre her, med begge sider av hånden, og jeg kan love deg at du blir mykere etter hvert som du får øvelse :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...