Gå til innhold

Trenger noen svar nå, Kemer eller Side?

Anbefalte innlegg

Gjest Murri
Skrevet

Hei.

Har du dere vært i kemer eller side i tyrkia?

Sitter og vurderer sydentur men klarer ikke og betemme om vi skal til kemer eller side.

Har du vært en eller begge av disse plassene kan du være en snupp og skrive litt om hva du syns om plassen, evt hotellet dere lå på og prisnivå.

Er litt usikker på om disse plassene kan bli litt små.

Håper noen kan svare meg for jeg må betemme meg ganske snart og er i villrede. Turen til kemer er litt dyrere, vet du om det kanskje er verdt pengene eller ikke?

Tusen takk for at du leste innlegget, håper du kan hjelpe:-)

Skrevet

Hei, Jeg har ikke vært i Kemer, men var i Side for 15 år siden, så det er nesten så det ikke teller lenger! ;-)

Jeg husker at vi var fornøyde med turen; det var en fin strand, deilig klima, koselig by med små steinhus og ørten gullselgere!! Det var også et romersk 'teater' der som var vel verdt å se.

Vi var der bare en uke, og var ikke på utflukter ut av byen.

Gjest minnah
Skrevet

kan ikke hjelpe, annet enn å tipse deg om å gi et hint om tema i overskriften. Dermed fanger du fortere oppmerksomheten til dem som faktisk kan svare.. :-)

Gjest Murri
Skrevet

kan ikke hjelpe, annet enn å tipse deg om å gi et hint om tema i overskriften. Dermed fanger du fortere oppmerksomheten til dem som faktisk kan svare.. :-)

Ok. Takk:-)

Trodde folk skulle bli mer nysjerrige nå he he.

Har ikke skrevet så mange innlegg her, men de få jeg har skrevet har jeg ikke fått noe særlig svar på.

Hvordan skal jeg skrive emne til denne tråden som vil fange folks oppmerksomhet?

candyqueen_83
Skrevet

Har ikke skrevet så mange innlegg her, men de få jeg har skrevet har jeg ikke fått noe særlig svar på.

Hvordan skal jeg skrive emne til denne tråden som vil fange folks oppmerksomhet?

Tyrkia: Kemer, Side? Det enkleste er ofte det beste.

Skrevet

Tyrkia. Kemer eller Side?

Da fanger du oppmerksomheten til de som kanskje har noe å bidra med. Det er nok mange som hopper over innlegg med den typen generelle overskrifter som du har brukt. I alle fall de som ikke sitter ved pcen for å utsette det de egentlig burde ha gjort.

:- )

Gjest minnah
Skrevet

huh, nå er jo overskriften endret..? Hvordan gikk det til?

Gjest Moderator
Skrevet

huh, nå er jo overskriften endret..? Hvordan gikk det til?

Noen av oss har muligheter som ikke flertallet har :-)

Gjest minnah
Skrevet

Noen av oss har muligheter som ikke flertallet har :-)

ja, ante det meg ikke ;-) Men tok dere affære på egen hånd, eller ble dere bedt om det?

Webbis har kanskje ikke overveldende mye å ta seg til nå en sen lørdag i juli.. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...