Gå til innhold

Fastlege i Stavanger!

Anbefalte innlegg

Gjest vil bytte
Skrevet

Kjenner du til en god fastlege i Stavanger-området?

Er det mulig å stille seg på venteliste hvis den fastlegen en ønsker har fullt?

Gjest landsbyboer:P
Skrevet

landsbylegen på randaberg er flink:) men det er jo ikke stavanger... er mulig å sette seg på venteliste ja

Gjest vil bytte
Skrevet

Landsbylegen, du! Ska sei:-D Er faktisk villig til å reise et stykke for å få en god lege, men det var kanskje litt vel langt,ja..Har ikke bil.

Takk likevel=)

Skrevet

Tror ikke det går an å stå på venteliste. Men begge legene på Tjensvoll Legesenter er dyktige. (treffsikre!)

mvh

Gjest landsbyboer
Skrevet

Landsbylegen, du! Ska sei:-D Er faktisk villig til å reise et stykke for å få en god lege, men det var kanskje litt vel langt,ja..Har ikke bil.

Takk likevel=)

5 minutter fra stavanger-kommune?jaja,hun har sikkert fulle lister uansett.men er jo ikke lenger dit enn innenfor stavanager -kommune

Gjest vil bytte
Skrevet

5 minutter fra stavanger-kommune?jaja,hun har sikkert fulle lister uansett.men er jo ikke lenger dit enn innenfor stavanager -kommune

Nei, det høres kanskje bare lenger ut iom. at det er en annen kommune:) Hva heter hun da? For hun har vel annet navn enn landsbylegen?

Gjest vil bytte
Skrevet

Tror ikke det går an å stå på venteliste. Men begge legene på Tjensvoll Legesenter er dyktige. (treffsikre!)

mvh

Takk! Det hadde vært kort avstand og, det. Men ingen av de har ledig plass, ser jeg...Tror du ikke det går an å stille seg på vent, altså...sukk. Er vel typisk at alle de flinkeste har fulle lister.

Gjest landsbyboer
Skrevet

Nei, det høres kanskje bare lenger ut iom. at det er en annen kommune:) Hva heter hun da? For hun har vel annet navn enn landsbylegen?

sidsel eidsnes heter hun,mens legesenteret heter landsbylegen

men jeg ser klart fordelene i å ha en lege i nærheten.jeg bor i stavanger selv,men bor nærmere randaberg(du vet tasta og den veien).5 minutter å gå er det for meg.har heller ikke lappen.

som jeg også nevnte,godt mulig hun har fulle lister,men hun er iallefall grundig og har god tid:) jeg er fornøyd:)

Gjest landsbyboer
Skrevet

Takk! Det hadde vært kort avstand og, det. Men ingen av de har ledig plass, ser jeg...Tror du ikke det går an å stille seg på vent, altså...sukk. Er vel typisk at alle de flinkeste har fulle lister.

trodde man kunne sette seg på venteliste??sjekk nettsidene til fatlege-ordningen,så ser du vel der

Gjest vil bytte
Skrevet

sidsel eidsnes heter hun,mens legesenteret heter landsbylegen

men jeg ser klart fordelene i å ha en lege i nærheten.jeg bor i stavanger selv,men bor nærmere randaberg(du vet tasta og den veien).5 minutter å gå er det for meg.har heller ikke lappen.

som jeg også nevnte,godt mulig hun har fulle lister,men hun er iallefall grundig og har god tid:) jeg er fornøyd:)

Hihi,heter legekontoret virkelig det, så kult, trodde først du tulla med "landsbylegen", jeg:) Skal sjekke om hun har plass. Kjempeviktig at legen er grundig og tar seg tid, da, det veier opp for lengre vei. Selv om det hadde vært kjekt å finne en dyktig som attpå til er i gåavstand. Men kan jo ikke alltid få i både pose og sekk. Skal undersøke om det går å stille seg på vent. Evt. ringe nav og spørre, kanskje. Tusen takk igjen:))

Gjest Anbefales!
Skrevet

Per Børge Ullsfoss hos Hillevågsdoktoren! Tar seg god tid og er veldig tilstedeværende. Dette skulle jo vært en selvfølge, men slik er det jo desverre ikke alle plasser.

Har forøvrig hørt mye negativt om legene på Tjensvoll. Særlig Giljebrekke. De skal vist være veldig gammeldagse...

Skrevet

Per Børge Ullsfoss hos Hillevågsdoktoren! Tar seg god tid og er veldig tilstedeværende. Dette skulle jo vært en selvfølge, men slik er det jo desverre ikke alle plasser.

Har forøvrig hørt mye negativt om legene på Tjensvoll. Særlig Giljebrekke. De skal vist være veldig gammeldagse...

Nå, ja. GIljebrekke har nå reddet livet min en gang, da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...