Gå til innhold

svensk, eldre skuespiller - hvem?

Anbefalte innlegg

Gjest bikku
Skrevet

Hjelp meg med dette, da, dere som vet alt: Jeg og familien var nettopp på ferie i Hellas, og traff en eldre, svensk, mannlig skuespiller på restaurant. Han var overraskende nok veldig hyggelig, for jeg har det for meg at han spiller en del skurkeroller. Men jeg klarer ikke å plassere han, og det var for dumt å spørre der og da, og risikere å ødelegge stemninga.

Han er høy og slank, ca 60 år gml, helt skallet. Ser han for meg i både skurkeroller, og muligens i militære roller. Tenker litt på filmene om Carl Hamilton, men vet ikke helt. Har googlet på ymse stikkord nå, men finner han ikke. Så hvis noen vet hvem det kan være og har et navn, så kan jeg alltids google videre selv.

Skrevet

''Han var overraskende nok veldig hyggelig, for jeg har det for meg at han spiller en del skurkeroller. ''

Gratulerer med tidenes mest idiotiske utsagn!

Gjest bikku
Skrevet

''Han var overraskende nok veldig hyggelig, for jeg har det for meg at han spiller en del skurkeroller. ''

Gratulerer med tidenes mest idiotiske utsagn!

Takk for gratulasjonen - og for at du ikke tilkjenner meg den minste smule evne for ironi :) Krever visstnok både intelligens og velvilje for å forstå ironi. Du skjønner: Jeg _vet_ at skuespillerne bare leker at de er skurker når de er i filmene. De er visstnok helt vanlige mennesker som oss i fritida.

Grunnen til at jeg sa det sånn var jeg fikk et umiddelbart inntrykk av at det var en usympatisk person pga assosiasjoner, som i dette tilfellet nok kommer av roller han har spilt, snarere enn mine tidligere erfaringer av han.

Skrevet

Takk for gratulasjonen - og for at du ikke tilkjenner meg den minste smule evne for ironi :) Krever visstnok både intelligens og velvilje for å forstå ironi. Du skjønner: Jeg _vet_ at skuespillerne bare leker at de er skurker når de er i filmene. De er visstnok helt vanlige mennesker som oss i fritida.

Grunnen til at jeg sa det sånn var jeg fikk et umiddelbart inntrykk av at det var en usympatisk person pga assosiasjoner, som i dette tilfellet nok kommer av roller han har spilt, snarere enn mine tidligere erfaringer av han.

Men hvis du assosierer ham så sterkt med usympatiske roller er det rart du ikke husker noen av filmene eller seriene han har spilt i. Det vil jo være mye lettere å finne ut hvem han er hvis man søker på en bestemt tittel eller rollefigur.

Skrevet

Takk for svar. Jeg har leita meg igjennom mye av den lista der, men mange av oppslagene er uten bilder. Og da er jeg like langt igjen.

Da tar du ett og ett av navnene på lista og bilde-googler dem:-)

Skrevet

OK, men jeg er IKKE blant dem som har stemt på han;-)

Neida :-) Jeg skal ikke beskylde deg for det :-) Men det må jo være en god del som har gjort det da :-) Og jeg hadde absolutt stemt på han. Ikke fordi han er vakker, ung, muskuløs, slank osv.- men fordi han har en ustråling og sensualitet som de fleste mangler :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...