Gå til innhold

svensk, eldre skuespiller - hvem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sexy i mine øyne........hm.

Det må nok tas andre sanser i bruk her..i tillegg til øynene. For noe tradisjonelt glansbilde av en sexy mann....det er han ikke. Det har mer å gjøre med vesenet hans, stemmen, føleleselivet (i filmene). Men ser dere det ikke...så ok for meg.... Smaken er forskjellig :-)

Skrevet

''Han var overraskende nok veldig hyggelig, for jeg har det for meg at han spiller en del skurkeroller. ''

Gratulerer med tidenes mest idiotiske utsagn!

''Gratulerer med tidenes mest idiotiske utsagn!''

Dette var 10 ganger verre! :

''Hvis alle brydde seg litt mer om håret sitt, kunne verden vært et bedre sted.''

Skrevet

''Gratulerer med tidenes mest idiotiske utsagn!''

Dette var 10 ganger verre! :

''Hvis alle brydde seg litt mer om håret sitt, kunne verden vært et bedre sted.''

Dette at folk ikke skiller mellom rolle og skuespiller har lang "tradisjon". I de verste tilfellene har de som spiller mishandlere og drittsekker blitt spyttet på på gaten. Og det er få ting som irriterer meg mer enn å få servert slike holdninger fremdeles - jeg trodde fenomenet var i ferd med å forsvinne.

Når det gjelder Jan Thomas, har han enten veldig spesiell humor eller lever i sin egen verden.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Det må nok tas andre sanser i bruk her..i tillegg til øynene. For noe tradisjonelt glansbilde av en sexy mann....det er han ikke. Det har mer å gjøre med vesenet hans, stemmen, føleleselivet (i filmene). Men ser dere det ikke...så ok for meg.... Smaken er forskjellig :-)

Ut over det bildet, så vet jeg ingenting om ham ;-)

Sikkert derfor......

Skrevet

Dette at folk ikke skiller mellom rolle og skuespiller har lang "tradisjon". I de verste tilfellene har de som spiller mishandlere og drittsekker blitt spyttet på på gaten. Og det er få ting som irriterer meg mer enn å få servert slike holdninger fremdeles - jeg trodde fenomenet var i ferd med å forsvinne.

Når det gjelder Jan Thomas, har han enten veldig spesiell humor eller lever i sin egen verden.

Eg kjenner til det der "skuespillerfenomenet", ho der Alexis (?) fra Dynastiet blei jo et regelrett hatobjekt.

''Når det gjelder Jan Thomas, har han enten veldig spesiell humor eller lever i sin egen verden.''

Eg skreiv ikkje at det var Jan Thomas som hadde sagt det...:-)

Skrevet

Eg kjenner til det der "skuespillerfenomenet", ho der Alexis (?) fra Dynastiet blei jo et regelrett hatobjekt.

''Når det gjelder Jan Thomas, har han enten veldig spesiell humor eller lever i sin egen verden.''

Eg skreiv ikkje at det var Jan Thomas som hadde sagt det...:-)

''Eg kjenner til det der "skuespillerfenomenet", ho der Alexis (?) fra Dynastiet blei jo et regelrett hatobjekt.''

Ja, og blader a la Se og Hør gjør ikke saken bedre. De bidrar aktivt til sammenblandingen av rolle og skuespiller, kan bl.a. huske at de omtalte "superheksa Joan Collins. "

''Eg skreiv ikkje at det var Jan Thomas som hadde sagt det...:-)''

Nei, og så? Det var neppe Jonas Gahr Støre.

Skrevet

''Eg kjenner til det der "skuespillerfenomenet", ho der Alexis (?) fra Dynastiet blei jo et regelrett hatobjekt.''

Ja, og blader a la Se og Hør gjør ikke saken bedre. De bidrar aktivt til sammenblandingen av rolle og skuespiller, kan bl.a. huske at de omtalte "superheksa Joan Collins. "

''Eg skreiv ikkje at det var Jan Thomas som hadde sagt det...:-)''

Nei, og så? Det var neppe Jonas Gahr Støre.

''Nei, og så? Det var neppe Jonas Gahr Støre.''

Det har du helt rett i, det var nemlig Kåre Willoch som sa det.

Skrevet

''Nei, og så? Det var neppe Jonas Gahr Støre.''

Det har du helt rett i, det var nemlig Kåre Willoch som sa det.

Riktig. Din store helt. Som er så fin på håret.

Skrevet

Riktig. Din store helt. Som er så fin på håret.

LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...