Gå til innhold

Shoppe, shoppe på internet *s*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva shopper du på verdens nettbutikker og auksjoner? Jeg har lyst til å shoppe, og kommer ikke på noen ting å søke etter, hehe!

Har kjøpt et Nintendo DS-spill denne uka (ebay), så lillebror i huset er veldig fornøyd med mora si (-så lenge det varer *s*). Han ønsket seg Lego Indiana Jones-et-eller-annet, så det kommer i posten om ca en uke. 183 kr, mot 399 i butikken.

Har videre kjøpt en skinnlommebok, som jeg tror er et veldig godt kjøpt, også på ebay. 167 kr, mot 699 i butikken.

Crocs-slippers til meg selv, meget bra, så nå kaster jeg de gamle steinharde og harry Adidas-slippersene. Dette var en heelt annen komfort, gitt! :o) 196 kr, finnes ikke i butikken her.

Også har jeg kjøpt meg nye støvler, som jeg venter på at skal dukke opp i en pakke! Disse er jeg veldig spente på. 625 kr, mot 1000-1200 i butikken.

Alle disse prisene er inkl porto.

Pakker er artig å få i posten, og særlig når artiklene uansett behøves, og kun koster en brøkdel i fht over disk i Norge!

mariaflyfly
Skrevet

Klær fra Fat Face og Monsoon på eBay. Og klær til ungene på Gymboree. Jada, jeg er hekta....

candyqueen_83
Skrevet

Masse sminke, hårprodukter, parfyme :o)

Skrevet

Jeg har tidligere kjøpt noen plastfigurer på ebay til junior, typisk slik mario-figurer osv. Da har de blitt sendt med vanlig post og alltid unngått fortolling - dog stort sett rettmessig. Har også kjøpt noen dvd'er.

Men i dag fikk jeg regning fra UPS for fortollign og gebyr av en badedrakt jeg kjøpte fra USA, og det var en ekstraregning på 330 kr jeg ikke hadde regnet med, gitt :-( Kommer ikke til å bestille noe på en stund....;-)

Skrevet

Jeg har tidligere kjøpt noen plastfigurer på ebay til junior, typisk slik mario-figurer osv. Da har de blitt sendt med vanlig post og alltid unngått fortolling - dog stort sett rettmessig. Har også kjøpt noen dvd'er.

Men i dag fikk jeg regning fra UPS for fortollign og gebyr av en badedrakt jeg kjøpte fra USA, og det var en ekstraregning på 330 kr jeg ikke hadde regnet med, gitt :-( Kommer ikke til å bestille noe på en stund....;-)

Hva kostet badedrakten, da?

Skrevet

Masse sminke, hårprodukter, parfyme :o)

Ja, slikt bestiller jeg fra Strawberrynet. Enn du?

Skrevet

Klær fra Fat Face og Monsoon på eBay. Og klær til ungene på Gymboree. Jada, jeg er hekta....

Ikke Gymboree på ebay, men på egen nettside?

Hmmm, har bare såvidt hørt om de andre to merkene. Er de ok i størrelsen?

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1215937073' post='3918868]

Ikke Gymboree på ebay, men på egen nettside?

Hmmm, har bare såvidt hørt om de andre to merkene. Er de ok i størrelsen?

www.gymboree.com

De andre er ganske normale i størrelsen, ja. Jeg elsker denimkjolene derfra. :) Monsoon er konge for din minste, men neppe noe for de to eldste. ;)

http://www.monsoon.co.uk/icat/girl

Skrevet

www.gymboree.com

De andre er ganske normale i størrelsen, ja. Jeg elsker denimkjolene derfra. :) Monsoon er konge for din minste, men neppe noe for de to eldste. ;)

http://www.monsoon.co.uk/icat/girl

Jeg må ha det med te-skje i dag ;s

Denimkjoler til deg selv, eller til snuppa? Fikk ikke til å søke opp noe, det er mulig at feilen ligger i harddisken min, den er full av sn*** i dag. *tettpakket*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1215936753' post='3918866]

Hva kostet badedrakten, da?

Tør nesten ikke si det. Var vel drøyt 300 for drakta, knappe ca 150 for porto og gebyrer, og så da disse 30 for fortolling :-(( m.a.o. ca 800 til sammen. Dyreste badeantrekk noen sinne for meg....;-)

Skrevet

Tør nesten ikke si det. Var vel drøyt 300 for drakta, knappe ca 150 for porto og gebyrer, og så da disse 30 for fortolling :-(( m.a.o. ca 800 til sammen. Dyreste badeantrekk noen sinne for meg....;-)

Bad med andakt, hehe! Var det den du attpåtil forlenget selv? *smile forsiktig*

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1215945461' post='3918903]

Jeg må ha det med te-skje i dag ;s

Denimkjoler til deg selv, eller til snuppa? Fikk ikke til å søke opp noe, det er mulig at feilen ligger i harddisken min, den er full av sn*** i dag. *tettpakket*

Til Datra, ikke til meg. ;) Sjekk mailen din for bildeeksempel. ;)

Skrevet

Til Datra, ikke til meg. ;) Sjekk mailen din for bildeeksempel. ;)

Javel, men hvor kjøper du dine klær, da? Ikke på nettet?! Har ikke fått noe mail nå... *venter spent*

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1215947104' post='3918913]

Javel, men hvor kjøper du dine klær, da? Ikke på nettet?! Har ikke fått noe mail nå... *venter spent*

Bildet var over 3 mb, så det tok litt tid å få ut av utboksen.

Jeg har handla en del på Fat Face i England opp gjennom åra, og kjøpt noe nå på eBay. :)

Skrevet

Ingenting, har aldri prøvd!

Jeg elsker å gå i ordentlige butikker, kikke, prøve og shoppe.

Og jeg har en mann som bærer posene for meg og springer ut i bilen med dem når de blir for mange å bære. Selv hater han å gå i butikker, med unntak av elektro og musikksjapper.

Jeg skjønner ikke helt at dere tør å kjøpe klær uten å prøve dem, for ikke å snakke om sko.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1215946822' post='3918911]

Bad med andakt, hehe! Var det den du attpåtil forlenget selv? *smile forsiktig*

Yepp:-)

candyqueen_83
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1215936803' post='3918867]

Ja, slikt bestiller jeg fra Strawberrynet. Enn du?

Strawberrynet, lookfantastic, og bestilte for litt sida suuuperbillige parfymer fra fragrancex. De hadde gratis frakt en periode :-D Tror jeg betalte 105 kr for 50 ml+ 1 vareprøve på 2 ml. Koster jo vanligvis 400 kr :o) den kosta 230 ca på strawberry da. Men nå er det ikke tilbud lenger.

Har også bestilt solkrem fra MD Formulations her:

http://www.prettyskin4less.com/Shop/Control/fp/SFV/32502

Veldig billig. Har andre merker også.

Skrevet

Ja,jeg har kjøpt pysjamaser fra england og litt scrapping fra usa. :-)

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1215947104' post='3918913]

Nuh? Blir det denimkjole på jentungen? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...