astridny Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 www.gymboree.com De andre er ganske normale i størrelsen, ja. Jeg elsker denimkjolene derfra. Monsoon er konge for din minste, men neppe noe for de to eldste. http://www.monsoon.co.uk/icat/girl Jeg syns det var veldig mye dyre klær på monsoon 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Skrevet 13. juli 2008 Nuh? Blir det denimkjole på jentungen? Jeg skal ta kveldsstellet på ungene straks, og etter det skal vi se på saken, hehe! Men den kjolen i den første mailen var virkelig i en klasse for seg! Ønsker å finne en slik en ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Jeg syns det var veldig mye dyre klær på monsoon Derfor kjøper man dem på eBay hvis man ikke er så heldig å være på Englandstur når det er salg. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Klær, sko, sminke, hårprodukter. Ja, i grunnen det jeg har lyst på. Jeg handler endel på nett, siden det er labert utvalg i butikkene her jeg bor. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Jeg kjøper for det meste klær :0) Elsker å shoppe på nettet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.