Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tragisk, er alt jeg klarer å si. Tre små barn er foreldreløse, etter det som skjedde mellom kl 13:00 og 14:24 i går.

En skulle tro at det var alt annet enn dødelig å oppholde seg i en relativt ny buss, som står i ro...?! Den tanken min, må tydeligvis revurderes. Jeg må bare innrømme at jeg _aldri_ hadde kommet til å sjekke om ventilasjon til et løst aggregat var ok... Ikke før etter denne ulykken.

Ville en gassdetektor forhindret dette? En vanlig brannvarsler er vel ikke bra nok?

Bare flaks hindret at flere døde.

Herregud, dette er grusomt.

Skrevet

Dette er en type ulykke man ikke forventer skal inntreffe :-(

For en del år siden var jeg på hyttetur sammen med 7 andre. Vi var alle slitne etter en lang skitur, og satt og sløvet om kvelden og slet med å komme oss i seng. Så nevner tilfeldigvis en av oss at han hadde hodepine, og det viste seg at det hadde resten av oss også. Jeg skulle reise meg opp for å gå og legge meg, og i stedet ramler jeg sammen på gulvet. Heldigvis var en i gruppa glup nok til å tenke kullos, og sørget for å åpne alle vinduer... Vi sov med alle vinduer på vidt gap den natten, og forlot hytta neste morgen. Det viste seg at det var ovnen det var noe galt med.

Skrevet

Dette er en type ulykke man ikke forventer skal inntreffe :-(

For en del år siden var jeg på hyttetur sammen med 7 andre. Vi var alle slitne etter en lang skitur, og satt og sløvet om kvelden og slet med å komme oss i seng. Så nevner tilfeldigvis en av oss at han hadde hodepine, og det viste seg at det hadde resten av oss også. Jeg skulle reise meg opp for å gå og legge meg, og i stedet ramler jeg sammen på gulvet. Heldigvis var en i gruppa glup nok til å tenke kullos, og sørget for å åpne alle vinduer... Vi sov med alle vinduer på vidt gap den natten, og forlot hytta neste morgen. Det viste seg at det var ovnen det var noe galt med.

Dette er fryktelig skremmende :(

Gjest mora2
Skrevet

Ufattelig tragisk dette....

Mine taker går til de tre må som ikke får mamma`n og pappa`n hjem fra tur...

De lå ikke langt fra oss, evig kaos...

Ubeskrivelig stemning på området, finnnes ikke ord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...