Gå til innhold

FU "Visdomsord", dine favoritter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen eksempler:

Marilyn Monroe om nakenhet:

“Det er ikke sant at jeg ikke hadde noe på. Jeg hadde på radioen.”

Vladimir Putin om demokrati:

“Russisk demokrati er helt overlegent det amerikanske. I Russland vet vi hvordan valgresultatet blir flere uker før valget avholdes. I Amerika vet de ikke resultatet av valget før flere uker etter at det er ferdig.”

Britney Spears om straff:

“Jeg er for dødsstraff. Jeg syns at når mennesker begår forferdelige handlinger, må de straffes hardt for det. Sånn at de lærer til neste gang.”

Gjest Grønn iris
Skrevet

Frykt ikke døden.

Frykt det ulevde livet.

Gjest Grønn iris
Skrevet

Frykt ikke døden.

Frykt det ulevde livet.

ok... "visdomsord" ja... ehem....

*rødnme*

Jeg har visst en dårlig vane medå svare før jeg leser hele tråden...

Skrevet

ok... "visdomsord" ja... ehem....

*rødnme*

Jeg har visst en dårlig vane medå svare før jeg leser hele tråden...

Det der var jo helt topp det.

Det er mange som dør med ett "ulevd" liv på samvittigheten, desverre...

Skrevet

Hele "Wear Sunscreen" av Baz Luhrman er full av visdomsord som er verdt å lytte til.

Skrevet

Ukjent opphavsmann, om forskjellen på menn og kvinner:

Hos menn går det inn gjennom det ene øret og ut gjennom det andre. Hos kvinner går det inn gjennom begge ørene og ut gjennom kjeften.

(Det er vel unødvendig å si at jeg følte meg truffet, he he)

Skrevet

Hele "Wear Sunscreen" av Baz Luhrman er full av visdomsord som er verdt å lytte til.

Ikke av Baz Luhrmann, men av Chicago Tribune-spaltisten Mary Schmich. Deretter gjort til en hitlåt av Luhrmann.

Skrevet

Ukjent opphavsmann, om forskjellen på menn og kvinner:

Hos menn går det inn gjennom det ene øret og ut gjennom det andre. Hos kvinner går det inn gjennom begge ørene og ut gjennom kjeften.

(Det er vel unødvendig å si at jeg følte meg truffet, he he)

Sagt om kvinner:

''Ennu er det ikke oppfunnet et instrument som gjør det mulig for oss å finne frem til en kvinnes tanker bare ved å lytte til hva hun sier.''

''Ingen kvinne har noen gang skutt sin ektemann mens han vasket opp.''

''Det er ikke kronas kjøpekraft som bekymrer meg? det er konas''.

''Når kvinner strikker, er det gjerne for å ha noe å tenke på mens de snakker.''

Skrevet

Håper du får flere svar;)

Du får komme med noen du. :-)

Skrevet

Håper du får flere svar;)

Her er ett som passer bra på DOL:

''Den medisinske forskning har gjort så store fremskritt at det praktisk talt ikke finnes friske mennesker mer.''

Aldous Huxley

Skrevet

Jeg digger Andy Warhole, han har sagt mye...:

*Don't pay any attention to what they write about you. Just measure it in inches.

*In the future everyone will be famous for 15 minutes.

*It's the movies that have really been running things in America ever since they were invented. They show you what to do, how to do it, when to do it, how to feel about it, and how to look how you feel about it.

*Dying is the most embarrassing thing that can ever happen to you, because someone's got to take care of all your details.

Skrevet

Ikke av Baz Luhrmann, men av Chicago Tribune-spaltisten Mary Schmich. Deretter gjort til en hitlåt av Luhrmann.

Det visste jeg ikke, men takk for info!

:-)

Uansett sies det mye klokt der:-)

Skrevet

Hjernen er et fantastisk organ. Den begynner å arbeide idet du våkner om morgenen og slutter ikke før du kommer på jobben.

(Robert Frost)

Hvis du blir stoppet av politiet, brems straks opp og sett snakketøyet i fri.

Bruk hver dag som om det var den siste du fikk oppleve - og du er konk før kvelden kommer.

(Los Angeles times)

MANÁNA er ofte den travleste dagen i uka.

( Spansk ordtak)

Skrevet

Nancy Astor: Hvis jeg var Deres hustru, ville jeg forgiftet Deres kaffe.

Winston Churchill: Hvis De var min hustru, ville jeg drikke den.

Skrevet

Men de sitatene av Monroe, Putin og Spears, er de bare fiktive (tillagt dem) eller ekte?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Trodde Marilyn Monroe hadde på seg Chanel no. 5. Aldri hørt den om radioen.

Skrevet

Nancy Astor: Hvis jeg var Deres hustru, ville jeg forgiftet Deres kaffe.

Winston Churchill: Hvis De var min hustru, ville jeg drikke den.

LOL

Skrevet

Men de sitatene av Monroe, Putin og Spears, er de bare fiktive (tillagt dem) eller ekte?

Kan jo aldri være sikker, men gode var de ihvertfall.

Fant det på denna siden:

http://www.webland.no/sitater/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...