Gjest Geir Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Trodde Marilyn Monroe hadde på seg Chanel no. 5. Aldri hørt den om radioen. Har ikkje hørt den før eg heller, men eg har hørt den som du henviser til. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Her er ett som passer bra på DOL: ''Den medisinske forskning har gjort så store fremskritt at det praktisk talt ikke finnes friske mennesker mer.'' Aldous Huxley Tja.. Jeg har flere på lager, men har de ikke i hodet akkurat nå. Jeg skal finne de fram og komme tilbake :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Snille piker kommer til himmelen, slemme piker kommer så langt de vil ;0) 0 Siter
mariex Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Måtte bare ta med dette: En likskjorte er under hver omstendighet siste skrik. -Nils fredrik Nielsen- 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Du får komme med noen du. :-) Her er en: Når ting går dårlig, trøster vi oss med at det kunne vært verre. Og når det er verre, finner vi håp i tanken om at ting er så ille at de er nødt til å bli bedre. (Ukjent) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.