Gå til innhold

Droppe et avdrag på lånet?

Anbefalte innlegg

Gjest Droppe et avdrag på lånet?
Skrevet

Vi har litt knapt med penger i september og lurte på om det er mulig å droppe et avdrag på huslånet? Både renter og avdrag. Og heller utsette det totale lånet med 1 måned? Vet det går an på studielån, men tror dere det går på huslån og?

Gjest midia
Skrevet

Ring dem du har lånet hos og spør, tror det går an.

Gjest jadajadajada
Skrevet

Ja det går ann - har gjort det et par ganger. De forskyver bare lånetiden med det det koster. Send et brev til banken hvor du forklarer situasjonen og ber om en betalingsfri måned.

Gjest Jente31
Skrevet

Jeg har gjort det. Snakk med banken din og hør om muligheten er der. Banken min kalte det "overhopp". Da blir lånetiden forskjøvet tilsvarende.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Vet om flere som har gjort det. Ta kontakt med banken din.

Gjest Droppe et avdrag på lånet?
Skrevet

Det går hvertfall i Nordea.

Hei. Snakket med Nordea nettopp (har bank der) og de kunne kun utsette avdraget, men ikke rentene. Da blir det liten vits siden avdraget er på 900.- bare og rentene på 6000.-. Skulle det være noen vits måtte de utsatt rentene også, noen som ikke gikk. Er du sikker på at dette går an i Nordea? Både renter og avdrag?

Gjest mora2
Skrevet

Hei. Snakket med Nordea nettopp (har bank der) og de kunne kun utsette avdraget, men ikke rentene. Da blir det liten vits siden avdraget er på 900.- bare og rentene på 6000.-. Skulle det være noen vits måtte de utsatt rentene også, noen som ikke gikk. Er du sikker på at dette går an i Nordea? Både renter og avdrag?

Nei, nå ble jeg jeg veldig i tvil ang rentene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...