Gå til innhold

dere som jogger, hvor gjør dere av nøklene?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg har nylig tatt opp igjen joggingen. Det som er problem for meg er hvor jeg skal gjøre av nøklene og inngangskortet mitt når jeg jogger. i treningsantrekket mitt er det ingen lommer. Jeg jogger derfor med en rumpetaske som jeg synes er upraktisk.

Andre joggere som jeg ser, må enten ha noen lommer, eller det er noen hjemme så de slipper å ta med seg nøkler. Eller gjemmer de nøklene i skoene?

Skrevet

Fest nøklene og inngangskortet i en snor og ha det rundt halsen? Du kan putte det ned i toppen, slik at de ikke hopper når du jogger.

Gjest best wishes
Skrevet

Fest nøklene og inngangskortet i en snor og ha det rundt halsen? Du kan putte det ned i toppen, slik at de ikke hopper når du jogger.

jeg har et digert nøkkelknippe så da må jeg nok ta ut nøkkelen og kortet.men takk for tipset:)

Skrevet

Jeg har en løpethigts og den har en liiiten glidelåslomme på linningen bak, der er det plass til en nøkkel.

Gjest ViViola
Skrevet

En nøkkel legger jeg rett og slett under puppen, inni BH'n. Funker selvfølgelig ikke med et nøkkelknippe, men jeg velger bare en enkel nøkkel når jeg må låse døra.

Det samme gjør jeg med nøkkelen til hengelåsen på skapet mitt på treningssenteret. Umulig å holde styr på det ellers.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

En nøkkel legger jeg rett og slett under puppen, inni BH'n. Funker selvfølgelig ikke med et nøkkelknippe, men jeg velger bare en enkel nøkkel når jeg må låse døra.

Det samme gjør jeg med nøkkelen til hengelåsen på skapet mitt på treningssenteret. Umulig å holde styr på det ellers.

He-he.

Orginalt.

Gjest Jusiett
Skrevet

''En nøkkel legger jeg rett og slett under puppen, inni BH'n.''

Haha, hvor slappe er de egentlig?

Gjest ViViola
Skrevet

He-he.

Orginalt.

Fungerer nok best på oss som ikke lenger har sprettpupper...

;-)

Gjest ViViola
Skrevet

''En nøkkel legger jeg rett og slett under puppen, inni BH'n.''

Haha, hvor slappe er de egentlig?

Gjett - hva tror du etter flere ammeperioder og ikke minst - vektreduksjoner? ;-)

Men de flakser ikke fritt, da, de er jo heist opp i en BH. Funker som bare rakker'n!

Skrevet

Gjett - hva tror du etter flere ammeperioder og ikke minst - vektreduksjoner? ;-)

Men de flakser ikke fritt, da, de er jo heist opp i en BH. Funker som bare rakker'n!

*Hehe* Men gnager det ikke da?

Gjest ViViola
Skrevet

*Hehe* Men gnager det ikke da?

Neida, mine pupper er nok myke og formelige!

;-)

Skrevet

Neida, mine pupper er nok myke og formelige!

;-)

*Hahahahaha* Myke og formelige er begreper som passer ypperlig på mine og! :o) Men å ha nøkkelen i bh'n har jeg aldri tenkt på.

Gjest ViViola
Skrevet

*Hahahahaha* Myke og formelige er begreper som passer ypperlig på mine og! :o) Men å ha nøkkelen i bh'n har jeg aldri tenkt på.

Det er jo i grunnen et smart sted å ha den, i skoen gjør det bare vondt.

Men jeg har ikke funnet på det selv, det var en av damene på treningssenteret som gav meg tipset.

Skrevet

Da jeg drev og jogget litt putta jeg bilnøkkelen i sokken, men ikke oppi skoen.

På helsestudio på spinning har jeg putta den i skoen, for nøkkelen til skapet er ikke så stor.

Skrevet

Jeg har pleid å ha et lite nøkkelknippe i lommen på joggebuksen, men så lukker jeg lommen med en sikkerhetsnål så de ikke skal dette ut når jeg løper.

Gjest togli
Skrevet

Jeg har en bitteliten "poseveske" med snøring (henger snora rundt håndleddet og holder litt i veska). I posen legger jeg nøkler og mobiltlf.

Gjest togli
Skrevet

Under puppen?! Jeg skjønner at jeg nok bør skaffe meg litt større pupper ;-P

Gjest ViViola
Skrevet

Under puppen?! Jeg skjønner at jeg nok bør skaffe meg litt større pupper ;-P

He-he, de behøver ikke være så store, bare slappe! :-)

Nøklen ligger i BH'n, eller mer sånn mellom BH'n og puppen. Og siden sports-BH'n er trang, ligger nøklen pent og rolig der under hele turen.

:-)

Skrevet

Jeg har kun bilnøkkel med, andre nøkler hektes av og låses inn i bilen. På tightsene er det en liten baklomme med glidelås til nøkkel. På shortsen har jeg kun en liten innerlomme uten lukning som jeg ikke stoler på, så når jeg bruker den, holder jeg bilnøkkelen i hånden.

Gjest togli
Skrevet

He-he, de behøver ikke være så store, bare slappe! :-)

Nøklen ligger i BH'n, eller mer sånn mellom BH'n og puppen. Og siden sports-BH'n er trang, ligger nøklen pent og rolig der under hele turen.

:-)

Jaja, noen fordeler skal man tross alt ha med å få slappe pupper ;-)

Jeg tror jammen jeg må prøve ut dette her ;)

Alternativet er kanskje rumpesprekken?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...