candyqueen_83 Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Jaja, noen fordeler skal man tross alt ha med å få slappe pupper ;-) Jeg tror jammen jeg må prøve ut dette her Alternativet er kanskje rumpesprekken? '' Alternativet er kanskje rumpesprekken? ''' LOL! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Jaja, noen fordeler skal man tross alt ha med å få slappe pupper ;-) Jeg tror jammen jeg må prøve ut dette her Alternativet er kanskje rumpesprekken? Å neidu, ingen slapp rumpe her! Der ville bare nøklen sprette rett ut, DET er jeg sikker på! ;-) Avlegg rapport etter test! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Å neidu, ingen slapp rumpe her! Der ville bare nøklen sprette rett ut, DET er jeg sikker på! ;-) Avlegg rapport etter test! *HAHA* Forresten - Jo strammere rumpa er, jo bedre sitter jo nøklene fast, så dette må da være en superduper sjekk på hvor hot bakdel man har ;-P 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 *HAHA* Forresten - Jo strammere rumpa er, jo bedre sitter jo nøklene fast, så dette må da være en superduper sjekk på hvor hot bakdel man har ;-P Kanskje det, gitt, da sitter den kanskje som limt, da?! ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Kanskje det, gitt, da sitter den kanskje som limt, da?! ;-) Noe sånt, ja 0 Siter
Gjest papez Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Et forslag: http://www.profileringsartikler-forsvaret.no/default.asp?page=292&product=1394&p1393_v=1 Ellers så finnes det en som er mye mindre til å feste på hånd/fot, men jeg husker dessverre ikke hvor jeg så den. Mitt beste forslag må likevel være å pakke ryggsekken, dra på fjellet og _gå_ en tur der *S* 0 Siter
adelie Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Under puppen?! Jeg skjønner at jeg nok bør skaffe meg litt større pupper ;-P Hehe.. Kjenner en som gjemmer mobiltelefonen i bh-en jeg. Men det er vel ikke noe å trakte etter.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Hehe.. Kjenner en som gjemmer mobiltelefonen i bh-en jeg. Men det er vel ikke noe å trakte etter.. Oi, da hadde nok mine pupper "drukna" ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.