filiokus81 Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Oh my God! Vi drar til syden om to uker, og nå kommer jeg på at vi ikke har ordnet pass til ungene.... Er det noe håp om å rekke det hvis vi er på passkontoret first thing i morgen, eller må vi bite i det sure eplet å betale for nødpass? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Det kommer helt an på det lokale passkontoret. Vi fikk beskjed om at det var 8 ukers leveringstid da vi skulle ha våre for et par år siden, men de kom innen ei uke. Du bør jo forklare situasjonen på politistasjonen, og krysse fingrene! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Kan gå fint. Forklar situasjonen. Fikk pass til et av mine barn etter få dager i et liknende tilfelle. 0 Siter
Gjest Rafens Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 ''Politiet garanterer en leveringstid på ti arbeidsdager fra søknaden leveres til du har passet i postkassen. Denne garantien gjelder også i høysesongen''. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Neida, her i Trondheim var faren med ungene på passkontoret på torsdag og på lørdag lå passene i postkassa. ) Men i perioder med mange forespørsler kan det ta inntil 2 uker. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. juli 2008 Skrevet 13. juli 2008 Mitt pass kom etter 2 dager. For 2 uker siden ca. Så det går nok bra om du bestiller i morgen ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Det er leveringtid på maks ti dager + postgang, så kjapp dere Vi bestilte pass for en uke siden og de lå i postkassa vår etter ca fem dager. 0 Siter
Speak Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Det kommer helt an på det lokale passkontoret. Vi fikk beskjed om at det var 8 ukers leveringstid da vi skulle ha våre for et par år siden, men de kom innen ei uke. Du bør jo forklare situasjonen på politistasjonen, og krysse fingrene! Det hjelper ikke å forklare situasjonen. Når du er på passkontoret så godkjennes passøknadet der og da. Resten skjer sentralt (trykking og utsendelse) 0 Siter
Gjest Alliviva Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Det hjelper ikke å forklare situasjonen. Når du er på passkontoret så godkjennes passøknadet der og da. Resten skjer sentralt (trykking og utsendelse) Jo du kan be om å få A-prioritet. Men det kommer mye an på hvem du møter på i skranken. Selv forklarte jeg situasjonen min om at jeg skulle reise om 6 dager. Dette var tidlig på morgningen ved åpningstid og jeg fikk passet i posten dagen etterpå. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 Det kommer helt an på det lokale passkontoret. Vi fikk beskjed om at det var 8 ukers leveringstid da vi skulle ha våre for et par år siden, men de kom innen ei uke. Du bør jo forklare situasjonen på politistasjonen, og krysse fingrene! Takk for svar! Vi troppet opp på passkontoret i morges med bedende øyne, og damen mente det skulle gå fint å få dem før vi reiste. Heldigvis! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 Kan gå fint. Forklar situasjonen. Fikk pass til et av mine barn etter få dager i et liknende tilfelle. Takk for svar! Vi troppet opp på passkontoret i morges med bedende øyne, og damen mente det skulle gå fint å få dem før vi reiste. Heldigvis! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 ''Politiet garanterer en leveringstid på ti arbeidsdager fra søknaden leveres til du har passet i postkassen. Denne garantien gjelder også i høysesongen''. I så fall går det på håret, om dagen i dag regnes med ) Vi troppet opp på passkontoret i morges med bedende øyne, og damen mente det skulle gå fint å få dem før vi reiste. Heldigvis! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 Neida, her i Trondheim var faren med ungene på passkontoret på torsdag og på lørdag lå passene i postkassa. ) Men i perioder med mange forespørsler kan det ta inntil 2 uker. Takk for svar! Vi troppet opp på passkontoret i morges med bedende øyne, og damen mente det skulle gå fint å få dem før vi reiste. Heldigvis! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 Mitt pass kom etter 2 dager. For 2 uker siden ca. Så det går nok bra om du bestiller i morgen ) Takk for svar! Vi troppet opp på passkontoret i morges med bedende øyne, og damen mente det skulle gå fint å få dem før vi reiste. Heldigvis! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 Det er leveringtid på maks ti dager + postgang, så kjapp dere Vi bestilte pass for en uke siden og de lå i postkassa vår etter ca fem dager. Takk for svar! Vi troppet opp på passkontoret i morges med bedende øyne, og damen mente det skulle gå fint å få dem før vi reiste. Heldigvis! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Takk for svar! Vi troppet opp på passkontoret i morges med bedende øyne, og damen mente det skulle gå fint å få dem før vi reiste. Heldigvis! Så bra:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.