Gå til innhold

God morgen :) Hva gjør du i dag?

Anbefalte innlegg

Sofies mamma
Skrevet

Gå deg en lang tur, det er deilig. Eller lag deg en god salat til lunsj med fruktsalat til dessert. Klipp gresset, vask alle dynene om du har bra kapasitet på maskinen og trommel, rydd i skapet ditt, rens alle sluk eller puss vinduer. Om du er av samme type som meg, så er det utrolig godt å få gjort!

Gjest god tur
Skrevet

Du pakker sekken med nistepakke og badedrakt og går en lang tur for siden å bade i et tjern eller sjøen og spiser maten etterpå til lunsj! Dette kan du gjøre selvom du også har mann og barn med deg.

Om det regner gjør det ingenting. Deilig å bade i regnet!

Senere på dagen drar du til byen og handler noe på salgene som er begynt i butikkene!

Skrevet

Egentlig skulle jeg trene, men så hadde jeg sluppet opp for linser og får ikke nye før i ettermiddag.

Så da blir det først husarbeid, så en tur på lekeplassen. I ettermiddag tenker jeg vi baker muffins.

Jeg må også jobbe litt, så forhåpentligvis vil Squishy la meg gjøre det ved et eller annet punkt uten for mange forstyrrelser.

Tror det blir en fin dag :)

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg PAKKER for ferietur! Anbefales på det varmeste! :-)

Gjest cavin
Skrevet

jeg er kjedelig...men jeg kjeder meg ikke:-))

Har mitt lille elskede barnebarn hos meg noen dager.Han er bare 5 mnd og det beste som har hendt meg!

Ryggen min er sliten...han veier 8 kg, men han må jo bæres litt rundt...få lov å se på masse ting og berøre i sin iver!

Han ler hele tiden og skravler i vei.

Også leker han litt på sitt lille leketeppe!

Idag har vi gått en lang tur, han elsker å se på viftende trær og busker å kjenne på blomster!

Jeg har fått advarsler om å ikke skjemme han bort...ellers får de masse trøbbel etterpå...men det blåser jeg i !

Han er til å spise opp:-)

allene har jeg alltid nok ..å fordrive tiden min med.

Skogsturer..lesing..skravle med venner..alltids noe å gjøre i huset, tiden bare flyr!

Skrevet

Jeg skal til tannlegen...

blir du innspiert? ;-)

Gjest salbla ergerlig
Skrevet

jeg er kjedelig...men jeg kjeder meg ikke:-))

Har mitt lille elskede barnebarn hos meg noen dager.Han er bare 5 mnd og det beste som har hendt meg!

Ryggen min er sliten...han veier 8 kg, men han må jo bæres litt rundt...få lov å se på masse ting og berøre i sin iver!

Han ler hele tiden og skravler i vei.

Også leker han litt på sitt lille leketeppe!

Idag har vi gått en lang tur, han elsker å se på viftende trær og busker å kjenne på blomster!

Jeg har fått advarsler om å ikke skjemme han bort...ellers får de masse trøbbel etterpå...men det blåser jeg i !

Han er til å spise opp:-)

allene har jeg alltid nok ..å fordrive tiden min med.

Skogsturer..lesing..skravle med venner..alltids noe å gjøre i huset, tiden bare flyr!

Synes det er så utrolig respektløst å bare blåse i formaninger fra foreldrene om å skjemme bort barnebarna!! Det er vanskelig nok å være konsekvent og prøve å gjøre det beste som forelder, og så blåser bare besteforeldrene i det!

Skrevet

Ligger til sengs å snufser....

Ble du syk etter storbybesøket?

Gjest mora2
Skrevet

Ble du syk etter storbybesøket?

Hihi, hardt med festival ;0)

Var jo i Kvinestal...Regnet hele tiden...Men gud så gøy likevel ;0)

Skrevet

Hihi, hardt med festival ;0)

Var jo i Kvinestal...Regnet hele tiden...Men gud så gøy likevel ;0)

Ok. Trodde du skulle til en storby:-)

God bedring!

Gjest mora2
Skrevet

Ok. Trodde du skulle til en storby:-)

God bedring!

Tusen takk :0)

Skrevet

Ligger til sengs å snufser....

Huff da. Hadde du Hunterstøvler og miniskjørt i helga? ;D

Gjest mora2
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216049318' post='3919490]

Huff da. Hadde du Hunterstøvler og miniskjørt i helga? ;D

Hihi, skulle tro det...

Men nei, gikk faktisk i regntøy og høye rose støvler..Lekkert ;0)

Skrevet

Hihi, skulle tro det...

Men nei, gikk faktisk i regntøy og høye rose støvler..Lekkert ;0)

Fikk du brukt alle klærne dine, eller? Fornøyd med campingvogna?

Gjest mora2
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216049841' post='3919496]

Fikk du brukt alle klærne dine, eller? Fornøyd med campingvogna?

He, he, fikk ikke brukt skjørt, kjoler og sommertopper..

Regnet og var kaldt...

Men savnet ei bukse til, og et par gensere. alt ble jo vått...

Vogna ja, den er bare genial :0)

Deilig seng..

Skikkelig luksus, så der stor koste vi oss.

Har også fortelt, så satt en gjeng samlet der, og vi satt tørt!

Gleder oss til neste tur :0)

Gjest cavin
Skrevet

Synes det er så utrolig respektløst å bare blåse i formaninger fra foreldrene om å skjemme bort barnebarna!! Det er vanskelig nok å være konsekvent og prøve å gjøre det beste som forelder, og så blåser bare besteforeldrene i det!

:-) vent til du bli besteforeldre selv..du)))

dessuten overholder jeg mat og sove

rutiner...jeg koser meg med ham, når han er våken og prater og leker! Han får sin Kvote på leketeppe ..hvor han leker litt alene også.

småbarn er ikke noe pakke, man legger fra seg,når man kommer fra jobb, de trenger all oppmerksomhet og varme, den lille stunden de er våken.

Gjest mora2
Skrevet

:-) vent til du bli besteforeldre selv..du)))

dessuten overholder jeg mat og sove

rutiner...jeg koser meg med ham, når han er våken og prater og leker! Han får sin Kvote på leketeppe ..hvor han leker litt alene også.

småbarn er ikke noe pakke, man legger fra seg,når man kommer fra jobb, de trenger all oppmerksomhet og varme, den lille stunden de er våken.

''dessuten overholder jeg mat og sove rutiner''

Det er viktigste å overholde synes jeg!

Besteforeldre kan gi så masse kos de bare vil, men greit om de følger enkelte rutiner :0)

Gjest cavin
Skrevet

''dessuten overholder jeg mat og sove rutiner''

Det er viktigste å overholde synes jeg!

Besteforeldre kan gi så masse kos de bare vil, men greit om de følger enkelte rutiner :0)

Åh..tusen takk.

fikk nesten dårlig samvittighet etter komentaren til sabla ergerlig!

nei nå..skal jeg kose meg videre med ham:-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...