pekkaline Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Hei! Det er riktignok ikke morgen lenger men... Har vasket tøy, hatt kaffebesøk, sett film, ryddet i vogna og faktisk fått tid og lyst til å sitte litt på pc`n. Skal se ungkaren litt senere 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Åh..tusen takk. fikk nesten dårlig samvittighet etter komentaren til sabla ergerlig! nei nå..skal jeg kose meg videre med ham:-))) Ja, nyt barnebarnet! Sikkert en berikelse for barnet, foreldre og deg. :-) 0 Siter
Gjest cavin Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Ja, nyt barnebarnet! Sikkert en berikelse for barnet, foreldre og deg. :-) :-) ja takk..det gjør jeg i fullt monn))) nå ligger gullet mitt og sover.)) 0 Siter
Skogstrollet Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Det vanlige. Bekymre seg, angst, OCD, lyst på alkohol, men trenger å kjøpe utstyr til mitt planlagte teltliv, så jeg må spare. 0 Siter
Spirello Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er på jobb Du lan godt jobbe for meg, så kan jeg kjede meg for deg? Etterpå skal jeg ut og spise med en venninne og ta en pils eller to Gleder meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.