Gå til innhold

Grete Roedes lynkur

Anbefalte innlegg

Sofies mamma
Skrevet

Noen som har den tilgjengelig og kan poste den her? Finner den merkelig nok ikke på nettet etter utallige søk.

Gjest utenentråd
Skrevet

Prøv Go Nordic i stedet. Kommer i posten etter 1-3 dager.

Sofies mamma
Skrevet

Prøv Go Nordic i stedet. Kommer i posten etter 1-3 dager.

Og hva går det ut på? Sunn og næringsrik mat, tilskudd???

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Kan ikke gå på slike ting. Jeg er veldig glad i mat- og det å spise. Ikke bare drikke noe som en slags erstatning for mat. Da vil savnet etter mat bli for stort.

Kan heller erstatte kaloririke måltider med mer kalorifattig mat.

Skrevet

Har du prøvd dette? veldig skeptisk til noe som ikke er ordenlig mat...

Jeg var med i testgruppa deres og måtte melde pass etter to smaksprøver. Tror du skal være veldig motivert for å gå _kun_ på dette, for det smaker ikke veldig godt... Det blir tamt og tynt og i det hele tatt smakløst. Jeg visste ikke at de kjører det som slankeopplegg, da jeg meldte meg som testperson så ble det lansert som et mellommåltid eller til og med en frokosterstatter for de dagene da det ikke lot seg gjøre å spise vanlig (dårlig tid eller manglende matpakke).

Sofies mamma
Skrevet

Jeg var med i testgruppa deres og måtte melde pass etter to smaksprøver. Tror du skal være veldig motivert for å gå _kun_ på dette, for det smaker ikke veldig godt... Det blir tamt og tynt og i det hele tatt smakløst. Jeg visste ikke at de kjører det som slankeopplegg, da jeg meldte meg som testperson så ble det lansert som et mellommåltid eller til og med en frokosterstatter for de dagene da det ikke lot seg gjøre å spise vanlig (dårlig tid eller manglende matpakke).

Ikke noe for meg, nei, bare lurte. Det er MAT som gjelder :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...