Gå til innhold

Henki Kolstad er død :o(

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Trist, ja, men det går nå engang den veien... Og 93 er en anselig alder å oppnå!

Nå må vi bare vente og se hvem den 3. kjendisen er, da, som skal dø i denne omgang. Det går alltid 3 og 3. Huff.

candyqueen_83
Skrevet

Trist, men mange gode minner fra adventstida :o)

Skrevet

Trist, ja, men det går nå engang den veien... Og 93 er en anselig alder å oppnå!

Nå må vi bare vente og se hvem den 3. kjendisen er, da, som skal dø i denne omgang. Det går alltid 3 og 3. Huff.

Det blir nok enten Wenche Foss (90) eller Anne-Cath. Vestly (88), eg tipper på sitnevnte.

Gjest ViViola
Skrevet

Det blir nok enten Wenche Foss (90) eller Anne-Cath. Vestly (88), eg tipper på sitnevnte.

Wenche Foss kommer aldri til å dø, hvilket gir Anne Cath. dårligere odds...

Spøk til side - du vil nok kunne få rett i det. Og DA gråter jeg!

Skrevet

Wenche Foss kommer aldri til å dø, hvilket gir Anne Cath. dårligere odds...

Spøk til side - du vil nok kunne få rett i det. Og DA gråter jeg!

''Wenche Foss kommer aldri til å dø, hvilket gir Anne Cath. dårligere odds...''

Slik tenkte eg og.

''Spøk til side - du vil nok kunne få rett i det. Og DA gråter jeg!''

Eg vet ikkje om eg kommer til å grine, men eg vil huske og savne ho mye.

Ps! Eg var på Henie-Ohnstad kunstsenter for et par år siden, og da blei eg og Anne Cath. stående ved siden av hverandre i garderoben, eg fikk en voldsom trang til å spørre om en kunne få lov gi ho en klem.

Men eg turte ikkje spørre, og _det_ angrer eg på enda...:)

Gjest togli
Skrevet

Det er rart han er død..... Trist, men samtidig tenker jeg at han var heldig som fikk leve så lenge. Vil vel heller si at jeg blir en smule sentimental :)

Gjest ViViola
Skrevet

''Wenche Foss kommer aldri til å dø, hvilket gir Anne Cath. dårligere odds...''

Slik tenkte eg og.

''Spøk til side - du vil nok kunne få rett i det. Og DA gråter jeg!''

Eg vet ikkje om eg kommer til å grine, men eg vil huske og savne ho mye.

Ps! Eg var på Henie-Ohnstad kunstsenter for et par år siden, og da blei eg og Anne Cath. stående ved siden av hverandre i garderoben, eg fikk en voldsom trang til å spørre om en kunne få lov gi ho en klem.

Men eg turte ikkje spørre, og _det_ angrer eg på enda...:)

Jeg møtte henne ved Prøysenstua for maaaange år siden, og fikk akkurat samme trangen - "kan jeg få lov til å gi deg en klem?" kom aldri ut, og jeg angrer enda...

Ja-ja, vi må nok bare innse at vi nærmer oss å være eldste generasjon...

Skrevet

Det er rart han er død..... Trist, men samtidig tenker jeg at han var heldig som fikk leve så lenge. Vil vel heller si at jeg blir en smule sentimental :)

Ja, det føles veldig rart, han har jo "alltid" vært der liksom.

Skrevet

Gjest togli
Skrevet

Ja, en utrolig flott mann :)

Jeg leste en reportasje om han og kona i et ukeblad sist uke (ukebladets navn holder jeg hemmelig så klart ;)). De hadde feira jernbryllup (70 år) 8.juli og var minst like forelska som før. Måten han snakka om kona på fikk meg til å røres skikkelig. Et nydelig, eldre par :) Jeg tenkte faktisk at det måtte bli vondt for den av dem som ble sittende igjen tilslutt. De virket så sammensveiset...

Skrevet

Ja det var trist. Jeg er takknemlig for det han har vært for meg :) Han har lyst opp mang en juletid og gledet mange med sitt gode vesen.

Skrevet

Nei! Ikke Anne Cath Vestly! Hvem som helst, men ikke henne! Da kommer jeg til å grine, garantert. *Snufser bare ved tanken*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...