Gå til innhold

Piller som utsetter mensen

Anbefalte innlegg

Gjest det spør jeg om
Skrevet

Er det noe spesielt tidspunkt man må ta disse pillene, eller kan man f eks ta de 3 uker før mens?

Hva inneholder disse pillene?

Skrevet

Pillene skal tas tre dager før forventet mens. De inneholder hormoner. Jeg vil bare informere om at jeg fikk kjempemange kviser da jeg tok dem. Aldri mer. Bruker du p-piller er det bedre å utsette mensen med dem.

Gjest papez
Skrevet

Primolut-N

Virkestoff er noretisteron - et stoff som etterligner det kvinnelige kjønnshormonet progesteron (Felleskatalogen).

Hvis jeg ikke husker feil, så skal en begynne med de senest 3 dager før forventet mens, men dette vil legen opplyse deg om.

Skrevet

Aner ikke hva de inneholder, men de skal tas senest 3 dager før forventet mens - og ikke mer enn 10 dager (man får ikke flere av legen heller). Jeg har brukt det ved flere anledninger når jeg skal ut og reise, og det har fungert helt fint :).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...