Gjest det spør jeg om Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Er det noe spesielt tidspunkt man må ta disse pillene, eller kan man f eks ta de 3 uker før mens? Hva inneholder disse pillene? 0 Siter
Gjest aish Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Pillene skal tas tre dager før forventet mens. De inneholder hormoner. Jeg vil bare informere om at jeg fikk kjempemange kviser da jeg tok dem. Aldri mer. Bruker du p-piller er det bedre å utsette mensen med dem. 0 Siter
Gjest papez Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Primolut-N Virkestoff er noretisteron - et stoff som etterligner det kvinnelige kjønnshormonet progesteron (Felleskatalogen). Hvis jeg ikke husker feil, så skal en begynne med de senest 3 dager før forventet mens, men dette vil legen opplyse deg om. 0 Siter
tusseline Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Aner ikke hva de inneholder, men de skal tas senest 3 dager før forventet mens - og ikke mer enn 10 dager (man får ikke flere av legen heller). Jeg har brukt det ved flere anledninger når jeg skal ut og reise, og det har fungert helt fint . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.