Gå til innhold

eplemost-drink!?

Anbefalte innlegg

Gjest sommerFeest
Skrevet

Fant en drink oppskrift i et blad der noe av innholdet var eplemost og sprite tror jeg..noen som husker å ha sett denne i et blad den siste tiden,og som vil dele den med meg her?Glemte nemlig å ta bladet med meg da jeg reiste bort,og skulle gjerne hatt en bra eplemost-drink-oppskrift her nå :-) Kan alltids mikse selv,men synes de fleste drinker er best når man følger en oppskrift der det står hvor mye av hver ingrediens osv..

Eller som bare har en annen drink oppskrift til en sommerfest, gjerne en sur drink med bacardi lemon..:-)

Skrevet

Eplemost el juice og farris er jo godt som et alkoholfritt alternativ.

Gjest Også sommerfest
Skrevet

4 kiwier

200-300 g jordbær

3 flasker eplemost

3 flasker farris med lime

isbiter med sitronmelisse

eller

2 cl. Peachtree

2 cl. Hvit Curacao

1 cl. Monin Passion

fylles opp med eplemost og sprite

eller drinker med bacardi lemon, letter å se selv hva man liker, ikke liker ut i fra ingr.

http://www.aperitif.no/index.db2?dosok=1&result=1&sokvalg=bartender&match=bacardi+lemon

Oj, de drinkene hørtes bra ut! Takk for tipset

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...