Gå til innhold

Ang. hårfarge

Anbefalte innlegg

Gjest muMMytoagirl
Skrevet

Min datter var født med svart langt hår. Det håret som vokste ut etter fødselen var mye lysere (mellomblondt). Folk sier at hun sikkert kommer til å bli mørk igjen. Hva tror dere? hun er nå 4 måneder.

Gjest imzedimze
Skrevet

Det er vel vanlig å bli født med svart hår, for at det så blir blondt?

Jeg ble iallfall det, og jeg forble lys (mellomblond, men omtrent helt hvitt om det ble bleket av solen...) til jeg var 15-16, da ble det mere mørkeblondt/kommunebrunt.

Skrevet

Begge mine er født med svart hår og begge ble linblonde etter kort tid! :o)

Poden blir straks 10 år og har blitt litt mørkere, men er ikke i nærheten av å være brunhåret nei. Nå om sommeren er han lysere enn om vinteren på grunn av sola.

Snuppa blir straks 8 år og er vel omtrent linblond fremdeles.

Jeg antar begge vil bli mørkere enn de er nå, begge vi foreldrene er mørke, men faren var lyslugg da han var liten.

Gjest mallet
Skrevet

Min søster ble født med masse svart hår, men det som vokste ut var lyst. Hun er nå voksen, og har mellomblondt hår - lysere enn mitt eget, og jeg ble født med lyst hår.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg var ganske lys da jeg ble født, og min søster var helt hvit i håret, nå er vi nesten sorte begge to :0)

Skrevet

Begge mine er født med svart hår og begge ble linblonde etter kort tid! :o)

Poden blir straks 10 år og har blitt litt mørkere, men er ikke i nærheten av å være brunhåret nei. Nå om sommeren er han lysere enn om vinteren på grunn av sola.

Snuppa blir straks 8 år og er vel omtrent linblond fremdeles.

Jeg antar begge vil bli mørkere enn de er nå, begge vi foreldrene er mørke, men faren var lyslugg da han var liten.

Her må du korrigere litt, for faren _var_ mørk, nå er han spraglete, så jeg på bildet ;D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216133701' post='3919968]

Her må du korrigere litt, for faren _var_ mørk, nå er han spraglete, så jeg på bildet ;D

*Fnis* Han er nok ganske lys har blitt de siste årene ja, men fra han var 8-30 (?) var han da mørk. :o)

Skrevet

*Fnis* Han er nok ganske lys har blitt de siste årene ja, men fra han var 8-30 (?) var han da mørk. :o)

*hehe* ;D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216142899' post='3920024]

*hehe* ;D

Jeg, derimot, har bare fått noen kledelige sølvstriper. ;o)

Skrevet

Jeg, derimot, har bare fått noen kledelige sølvstriper. ;o)

..og jeg blir kalt SilverFox ;p Dette lover ikke bra :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...