Gå til innhold

Varmepumpe

Anbefalte innlegg

Gjest trekkfullt
Skrevet

Har varmepumpe, men på enkelte kjølige dager syns jeg det kommer kald trekk på den. Har jeg den feil innstilt eller? Har den på 25 grader... og på heat. Burde jeg hatt på mer grader eller et annet "mode"? Eller er det vanlig det kommer kjølig trekk?

Skrevet

Unnskyld meg, men har du varmepumpen stående på nå om sommeren?

Gjest Tuppeli
Skrevet

Det har vi også. Bor i et svært hus og ute er det nå 9 varmegrader. Sier seg selv at vi må ha _litt_ varme.

Gjest trekkfullt
Skrevet

Ja, vi bor i et stort hus.... Og nå er det grått, blåser og regn ute... brrrr !

Ekstra varme dager har jeg den på kjøling, funker som en slags aircondition da og blåser kald luft. Meget behagelig.

Men vanlige milde dager har jeg den ikke på.

Skrevet

Jeg synes det høres ut til at du har en pumpe som er for liten for arealet i huset ditt.

Vi har Fujitsu varmepumpe, og har den sjelden på mer enn 22 grader og heat. Men på medium. Tror aldri jeg har hatt den på full styrke. Hvis jeg har den på 25 grader, så blir det badstue inne hos oss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...