sweetness Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Det går vel i reprise til helgen? eller? kanskje ikke...? Det var uansett Heather som røk ut etter en svært dårlig "challenge" og ikke så bra fotoshoot. Challengen gikk ut på at de skulle ut på go-sees til klesesignere for å vise seg frem og muligens få booket jobber. Det var 5 designere de skulle innom før de skulle rekke tilbake innen en viss tid. Heather kom seg innom kun 1 klesdesigner og kom 40min for sent tilbake... hun vaset bort tiden og var ikke "på" som hun burde. Så det var helt som fortjent denne uka synes jeg da;) Håper dette gav deg noe=) 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Det går vel i reprise til helgen? eller? kanskje ikke...? Det var uansett Heather som røk ut etter en svært dårlig "challenge" og ikke så bra fotoshoot. Challengen gikk ut på at de skulle ut på go-sees til klesesignere for å vise seg frem og muligens få booket jobber. Det var 5 designere de skulle innom før de skulle rekke tilbake innen en viss tid. Heather kom seg innom kun 1 klesdesigner og kom 40min for sent tilbake... hun vaset bort tiden og var ikke "på" som hun burde. Så det var helt som fortjent denne uka synes jeg da;) Håper dette gav deg noe=) takk, synd at hun gikk ut, men du sparte meg for mye grubling nå 0 Siter
Gjest blablablabla1 Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 takk, synd at hun gikk ut, men du sparte meg for mye grubling nå Jeg synes også det var dumt, men hun hadde ikke klart dette yrket uten en personlig assistent - dessverre. Gårdsdagen viste at hun ikke takler utfordringer dette yrket innebærer, alene. Men jeg tror hun kommer til og bli brukt til enkelte oppdrag uansett. Men det blir neppe hennes levebrød på sikt. Selv uttrykte hun at opplevelsen var bedre enn premien ved og vinne. Hun følte seg inkludert, at hun hadde mestret mer enn hun trodde hun kunne, tatt i betraktning sykdommen. Så totalt sett så det ut til at dette var en positiv opplevelse for henne 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.