Gå til innhold

Siste dag i barnehagen - gave til de voksne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er vanlig å gi en liten oppmerksomhet til de voksne i barnehagen den siste dagen? Jeg liker alle så godt,de er en fantastisk gjeng og jeg har så lyst at min datter skal få gi dem et minne / gave siste dagen hennes. Hva mener dere, og har dere isåfall tips om hva vi kan gi????

Tegning med minneord til hver og en av de voksne, gave, etc....

Gjest blablablabla1
Skrevet

Hvis det kun er siste dag før ferien ville jeg ikke gitt noe, men takket dem for det de gir av seg selv og gjør i det daglige.

Slutter hun i barnehagen ville jeg vel kanskje gitt en liten oppmerksomhet hvis jeg ønsket det. Men jeg synes i grunn dette er en uting som legger press på alle andre om og gjøre det samme. Derfor synes jeg gaveoverrekking bør være en ting man går sammen om og gjøre ved litt større anledninger enn ferieavvikling.

Skrevet

Hvis du mener den siste dagen i barnehagen fordi hun slutter, så har vi gitt en gave til barnehagen fra barnet.

Jeg har kjøpt en bok da jentene sluttet, og dette ble satt stor pris på.

Om det er siste barnehagedag før ferien, så gjør du ingenting bortsett fra å takke for året som har gått.

Skrevet

Jeg har kjøpt noe til hele barnehagen, og ikke noe til de enkelte ansatte - da eldstemann sluttet ga jeg et par brettspill og tre kortspill.

Da yngstemann sluttet hadde jeg kjøpt tre aktivitets-/ fargeleggingsbøker med tall og bokstaver, og scannet nesten alle sidene for deretter å lagre som .pdf og brenne på en CD-Rom slik at de enkelt kunne printe ut til ungene. De fikk også selve bøkene ved siden av. Printing av fargeleggingstegninger var "stort" hele det siste året han gikk i barnehagen, og jeg vet at det var litt uenighet personalet imellom om hva som ble printet ut (en av de ansatte var veldig glad i Star Wars og andre tegneserier, mens en annen nok helst ville at det skulle være litt mer uskyldig og pedagogisk). Med min løsning ble det litt midt-i-mellom, siden det var aktiviteter og ikke bare fargelegging, men samtidig var med figurer ungene kjenner fra Barne-TV. :P

Har sett andre her på DOL har gitt f.eks. en bærbusk eller et tre, det har også vært populært.

Skrevet

Hvis du mener den siste dagen i barnehagen fordi hun slutter, så har vi gitt en gave til barnehagen fra barnet.

Jeg har kjøpt en bok da jentene sluttet, og dette ble satt stor pris på.

Om det er siste barnehagedag før ferien, så gjør du ingenting bortsett fra å takke for året som har gått.

Dette var jo et fint forslag, det er jo lesestund i barnehagen hver dag :o) Så kan jo datteren min skrive en liten hilsen inni, hun har så fine ord til hver og en av di voksne, som jeg gjerne vil formidle til dem :o)

Tusen takk! Nå er det skole som blir den neste utfordringen, så fort tiden går!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...