Gjest Wita Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Er det noen som har lest den boka? Min datter påstår den er bedre enn Da Vinchi koden, men nå har jeg lest noen sider og skjønner ingenting for å være ærlig. Jeg leser en side eller 2, bare for å finne ut at jeg har "ramlet av" og ikke fått med meg noenting. Er det verdt å streve seg gjennom de første sidene? Blir den bedre etterhvert? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er enig med datteren din, den er enda mer spennende enn Da Vinci-koden! Men ikke akkurat en krim man kan kjenne seg igjen i da... ;o) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Jeg er enig med datteren din, den er enda mer spennende enn Da Vinci-koden! Men ikke akkurat en krim man kan kjenne seg igjen i da... ;o) Nei, jeg kjenner meg ikke igjen, det har du helt rett i;o) Greier ikke å leve meg inn i den. Egentlig er jeg ikke spesielt glad i krim. Jeg liker bedre å lese vanlige hverdagshistorier. Spesielt tiltrekkes jeg av bøker som får meg til å grine av en eller annen grunn. I Sverige kjøpte jeg en bok som er skrevet av en mor som mistet mann og 2 av sine 3 barn i Tsunami-katastrofen. Jeg gråt i bøtter og spann gjennom hele boken. Har ikke godt av å lese slikt, men må alikevel. Jeg skal konsentrere meg dypt og gjøre et hederlig forsøk på Engler og demoner, siden du sier det samme som dattern min. Det er jo en bok man liksom burde ha lest og som alle snakker om:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Nei, jeg kjenner meg ikke igjen, det har du helt rett i;o) Greier ikke å leve meg inn i den. Egentlig er jeg ikke spesielt glad i krim. Jeg liker bedre å lese vanlige hverdagshistorier. Spesielt tiltrekkes jeg av bøker som får meg til å grine av en eller annen grunn. I Sverige kjøpte jeg en bok som er skrevet av en mor som mistet mann og 2 av sine 3 barn i Tsunami-katastrofen. Jeg gråt i bøtter og spann gjennom hele boken. Har ikke godt av å lese slikt, men må alikevel. Jeg skal konsentrere meg dypt og gjøre et hederlig forsøk på Engler og demoner, siden du sier det samme som dattern min. Det er jo en bok man liksom burde ha lest og som alle snakker om:-) Har du lest "Idas dans" av Gunhild Corwin? Lommetørkle holder ikke her, finn frem badehåndkleet... 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Jepp, Engler og demoner er mye bedre enn Da Vinci-koden - og ikke skjønner jeg helt hva som er så vanslig å henge med på der heller? 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Har du lest "Idas dans" av Gunhild Corwin? Lommetørkle holder ikke her, finn frem badehåndkleet... He he, nei, det har jeg ikke, men skal notere meg det bak øret:-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Jepp, Engler og demoner er mye bedre enn Da Vinci-koden - og ikke skjønner jeg helt hva som er så vanslig å henge med på der heller? Enten har jeg lav IQ, eller som jeg helst liker å tro er det så enkelt at koder og usannsynlige historier ikke intresserer meg og at det er derfor jeg detter av lasset:-) Men jeg skal ikke gi meg enda. Jeg skal konsentrere meg dypt og gjøre et nytt forsøk. 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Enten har jeg lav IQ, eller som jeg helst liker å tro er det så enkelt at koder og usannsynlige historier ikke intresserer meg og at det er derfor jeg detter av lasset:-) Men jeg skal ikke gi meg enda. Jeg skal konsentrere meg dypt og gjøre et nytt forsøk. Hehe, jeg tror nok at det er det siste som stemmer:-) Det er selvfølgelig helt klart at hvis man ikke liker denne typen historier (som selvfølgelig ikke er sannsynlig overhodet) så er det ikke fengende litteratur;-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Den er bedre! Jeg synes den var mye mer spennende, og mye mer interessant. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Har du lest "Idas dans" av Gunhild Corwin? Lommetørkle holder ikke her, finn frem badehåndkleet... Den leste jeg om på nettet i dag - og tenkte at jeg ikke kunne lese den nettopp av den grunnen... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Hehe, jeg tror nok at det er det siste som stemmer:-) Det er selvfølgelig helt klart at hvis man ikke liker denne typen historier (som selvfølgelig ikke er sannsynlig overhodet) så er det ikke fengende litteratur;-) Da Vinchi-koden var litt spennende, men ingen bok som gjorde noe stort inntrykk på meg. Jeg har ihverfall lest den:-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Den er bedre! Jeg synes den var mye mer spennende, og mye mer interessant. Når alle sier det, må jeg bare gjøre et nytt forsøk:-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Når alle sier det, må jeg bare gjøre et nytt forsøk:-) "Alle" sier at Drageløperen var så fantastisk også - og jeg slet meg igjennom og syntes den var kjedelig... Vi er forskjellige 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 ''Min datter påstår den er bedre enn Da Vinchi koden'' Der er jeg helt på høyde med datteren din, Engler og demoner syns jeg var mye bedre! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Nei, jeg kjenner meg ikke igjen, det har du helt rett i;o) Greier ikke å leve meg inn i den. Egentlig er jeg ikke spesielt glad i krim. Jeg liker bedre å lese vanlige hverdagshistorier. Spesielt tiltrekkes jeg av bøker som får meg til å grine av en eller annen grunn. I Sverige kjøpte jeg en bok som er skrevet av en mor som mistet mann og 2 av sine 3 barn i Tsunami-katastrofen. Jeg gråt i bøtter og spann gjennom hele boken. Har ikke godt av å lese slikt, men må alikevel. Jeg skal konsentrere meg dypt og gjøre et hederlig forsøk på Engler og demoner, siden du sier det samme som dattern min. Det er jo en bok man liksom burde ha lest og som alle snakker om:-) Les Skadet av Cathy Glass. Sann historie, som man kan gråte og få grøsninger av! Anbefales 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Jeg er enig med datteren din, men vi er jo forskjellige her i verden. Alle liker ikke det samme, og det gjelder naturligvis for litteratur også :-). 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Jeg synes absolutt at "Engler og demoner" var bedre enn DaVinci-koden - så bare fortsett 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Datteren din har rett:-) Men du må lese deg et stykke ut i boka før du kommer til pointet liksom ja... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.