Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest blablablabla1
Skrevet

Hvis hun virkelig hadde det bra i dette forholdet - ville hun jo ikke stukket av selv om hun vant noen millioner. Millionene var vel bare det som gjorde det mulig å pakke og reise fort.

Jeg hadde ikke gitt bort en million hvis jeg hadde planer om og flytte ut forut for dette.

Gjest lottotipper
Skrevet

(Saken havnet i retten, da Kjennerud mente han hadde krav på hele summen.)

Han mente HAN hadde krav på hele summen!? Bare dette sier meg at han hadde kanskje ikke delt med ex'n han heller.

Skrevet

De har nok neppe hatt det så fint sammen som han påstår/tror tenker jeg.

Skrevet

De har nok neppe hatt det så fint sammen som han påstår/tror tenker jeg.

Det er jo godt mulig,- men det var da i overkant grådig å ta med seg alle de 9 millionene... Bare for å få fred i sjelen selv, og for å slippe at halvparten av Norges befolkning synes at en er en drittsekk, hadde jeg i alle fall delt... Uansett hvordan forholdet var.

Skrevet

Herlighet, den saken er jo ett år gammel!!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er jo godt mulig,- men det var da i overkant grådig å ta med seg alle de 9 millionene... Bare for å få fred i sjelen selv, og for å slippe at halvparten av Norges befolkning synes at en er en drittsekk, hadde jeg i alle fall delt... Uansett hvordan forholdet var.

Det er jeg helt enig i!

petter smart
Skrevet

Juridisk har han selvfølgelig ikke rett på noe av pengene uten å kunne bevise at de tippet sammen.

Men det er rimelig råttent å vinne så mye penger og flytte ut rett etterpå.

Jeg ville i alle fall ikke involvert meg med denne kvinnen, uansett hvilken historie hun kunne fortelle.

Gjest mora2
Skrevet

Penger får frem det verste i mennesket.

"Først når det siste treet er kuttet ned, først når den siste elven er forurenset, først når den siste fisken er fanget, først da vil mennesket finne ut at penger ikke kan spises. "

Skrevet

Hvis hun virkelig hadde det bra i dette forholdet - ville hun jo ikke stukket av selv om hun vant noen millioner. Millionene var vel bare det som gjorde det mulig å pakke og reise fort.

Jeg hadde ikke gitt bort en million hvis jeg hadde planer om og flytte ut forut for dette.

Men vet ikke om jeg synes det er så pent av henne å evt bare bo sammen med han grunnet økonomi heller? Og når du vinner så mye har du råd til å gi bort litt til han du har delt hus og hjem med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...