Gå til innhold

Hva gjøre med gråthovne øyne?

Anbefalte innlegg

Gjest Livet er ikke alltid like lett
Skrevet

Jeg gråter så godt som aldri. Ikke skikkelig i allefall.

Men jeg har det veldig tungt og trist for tiden og nå har en propp sprettet ut slik at jeg har grått en god del i to dager.

Jeg er mildt sakt et sørgelig syn i dag. Øynene er hovne, båder på øyenlokk og under øynene.

Hadde tenkt på å ta meg en tyr på byen og kjøpe meg noe fint for å glede meg selv i dag men jeg kan jo ikke gå ut slik.

Kan huske jeg før i tiden lå en stund med kalde kluter på øynene uten at det hjalp merkbart. Å sminke det vekk er heller ikke helt vellykket.

Dere som får slike gråteøyne, hva gjør dere med dem før all hevelse og rødhet har gått tilbake av seg selv?

Skrevet

Du kan jo prøve med iskalde teposer på øynene. Eller bruke solbriller.

''Hadde tenkt på å ta meg en tyr på byen''

He he, skal du begynne med tyrefektning? Eller det biffmiddagen som skal sikres?

Skrevet

Du kan jo prøve med iskalde teposer på øynene. Eller bruke solbriller.

''Hadde tenkt på å ta meg en tyr på byen''

He he, skal du begynne med tyrefektning? Eller det biffmiddagen som skal sikres?

*ler*

Kanskje jeg er hovnere i øynene enn jeg er klar over ;)

Skrevet

Kalde teposer på øynene skal visst hjelpe!

Ok. Takk. Får prøve det tipset.

:)

Skrevet

Jeg har ikke noe annet råd enn kalde kluter og sminke, - men jeg ville bare få gi deg en klem. Vet ikke hva du gråter for, men husk at gråt er rensende.

*trøsteklem*

Skrevet

Jeg har ikke noe annet råd enn kalde kluter og sminke, - men jeg ville bare få gi deg en klem. Vet ikke hva du gråter for, men husk at gråt er rensende.

*trøsteklem*

"men jeg ville bare få gi deg en klem."

Tusen, tusen takk ekte nick. Det varmet hjertet mitt.

Jeg fortjener nok å endelig gråte nå for livet farer veldig urettferdig med meg for tiden. Det skjer mange forskjellige ting på en gang. Og det er sårt når mennesker en hjelper og støtter viser sin dårlige side tilbake.

Det varmer veldig at et helt ukjent hjerte kan varme for en, det er slike som deg som hjelper på en litt ekstra tung dag.

Tusen tusen takk.

Nå skal jeg ut en liten tur og skjemme meg bort litt.

Ha en nydelig dag ekte nick.

Persille1365381127
Skrevet

For å være helt ærlig, så tror ikke det er noe som hjelper direkte - annet enn nedkjøling. Det er jo tross alt hovent, og da er kulde det eneste som hjelper - og utover det er det vel egentlig bare tiden som hjelper...

Beklager :(

Gjest noen tips
Skrevet

Søvn hjelper og masse vann.

Drikk masse vann, legg et par agurkskiver på øyenlokkene og ta deg en god blund. Legg deg tidlig på natta og få nok søvn. Da tror jeg de gråthovne øynene ser bedre ut fortere :) Det hjelper også å skylle ansiktet i kaldt vann. Ellers kan sminke hjelpe litt, concealer under øynene gjør underverker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...