Gå til innhold

Kattepensjonat Oslo/Akershus (Lønaas) - erfaring

Anbefalte innlegg

Gjest kattejenta

Hei,

skal på ferie og skal sikre oss god oppvaring på "feriehjem" for katten.

Har før brukt Standal og er veldig fornøyd, men nå tar de 230 (!) kr pr påbegynt

dag i skoleferien. Har sett litt på Lønaas Kattepensjonat på Hosle i Bærum. Nå prøver jeg å "fiske" litt i erfaringer hos dere her inne. Noen som har kjennskap til det/hatt deres kjære der? MÅ være god forpleining, selskap og plass nok til å bevege seg litt + tilfreddstillende rengjort i bur/toalett.

Hvem andre i området bør jeg utelukke/ styre unna etter deres erfaringer? Og hvem er ok? Hvem er best? Skriv, skriv, skriv:)

Kattemjau fra

Fortsetter under...

Gjest Pass av hund

Jeg hentet selv inn referanser fra Per og Pias kennel i Hobøl. Spurte meg litt rundt og folk var fornøyd. Bikkja mi var der og det virket greit det. De har kattepensjonat også. Men hvor mye plass det er å røre seg på å sånn aner jeg ikke. De virket mye mer profesjonell med faste rutiner, enn en annen kennel jeg undersøkte ihvertfall.

http://www.hund.no/Katt/sommerpensjonat.asp

Du kan også ringe veterinæren din og høre om de kan anbefale en god kennel.

Personlig liker jeg det best når jeg kan sette bikkja hos familier, da jeg er litt bekymret for hvordan den opplever det å være så mye i bur og med mye mindre menneskelig kontakt. Datteren min hang opp lapper om pass av hund i sommer, men ingen ringte, så de fleste vil sikkert ha hos kjente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...