Gå til innhold

Whirlpool

Anbefalte innlegg

Gjest kjøkken
Skrevet

Skal ha nytt kjøkken, og fått tilbud fra kjøkkenleverandør om en pakke hvor det inngår (integrerte) hvitevarer fra Whirlpool.

Noen som har erfaringer med dette merket?

Skrevet

Hadde Whirlpool oppvaskmaskin, bråkte som et uvær. Har siden hatt Bosch, mye stillere og minst like bra.

Var en tråd på foreldre - småbarn om hvitevarer i forrige uke, Whirlpool ble ikke akkurat anbefalt av de fleste for å si det sånn.

Skrevet

Vi kjøpte prosjektert fritidsleilighet. Der fulgte det med hvitevarer fra Whirlpool. Platetoppen er jeg absolutt ikke fornøyd med. Den er vanskelig å få ren, og har allerede fått striper. Stekeovnen er ok til å ha på hytta. Det er kjøleskapet og oppvaskmaskinen også. Men jeg ville aldri ha valgt disse hvitevarene til et kjøkken for hard bruk i en familie.

Sofies mamma
Skrevet

Jeg ble frarådet Whirlpool, men kjøpte det likevel siden økonomien var meget usikker da vi flyttet i ny leilighet. En student, en arbeidsledig og ingen med deltidsjobb (skjønner ikke i dag hvordan vi klarte den tiden, men...) Hvertfall endte vi opp med Whirlpool komfyr, oppvaskmaskin, mikrobølgeovn, kjølskap og fryser. Og jeg er knallfornøyd. Nå er det 7 år siden og det går som om det er nytt den dag i dag. Kjøpte ikke de aller billligste utgavene som fantes da av det merket, de midt på tre ca. Forventet levetid sto 8 år,vi bruker alt veldig mye, alltid fullt i fryser og kjøl, men alt er per i dag i "ny stand".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...