Gå til innhold

Jeg har så lyst til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å se et atom! det er så meningsløst å skulle lese om noe man ikke får sett en gang og som bare er en teori....

Det er så kjipt at jeg ikke får sett det!!!!

*frustrert*

Skrevet

Tenkte på deg i dag da jeg så "det periodiske system"...*s*

Det er en bra evne å kunne bli engasjert i forhold til det man leser!

*venter spent på hva cathlin blir opptatt av neste gang , og skjønner at jeg manglet engasjement den gangen jeg leste naturfag...*

Skrevet

Her finner du en illustrasjon av helium atom

http://en.wikipedia.org/wiki/Atom

Atom er ikke teori, det er den reelle verden, uten atomer, var det ingenting.

Hilsen

Alt er _noe_ bortsett fra sorte hull, eller ikke-materie, og det tror jeg ikke de har fått til å skape ennå. I terorien i hvertfall. Det er så k j e d e l i g med alt som er i teorien.... Man kan jo ikke leve i teorien.... SUKK

Skrevet

Tenkte på deg i dag da jeg så "det periodiske system"...*s*

Det er en bra evne å kunne bli engasjert i forhold til det man leser!

*venter spent på hva cathlin blir opptatt av neste gang , og skjønner at jeg manglet engasjement den gangen jeg leste naturfag...*

Har du sett det?! Hva syns du om det?

Jeg liker det periodiske system. Det er så bra at alle stoffene er samlet og satt i et system. Det er veldig greit og oversiktlig og alle har sin plass som passer. Eneste er at det kan bli kjedelig i lengden... spesielt når alt bare er i teorien.

Skrevet

Alt er _noe_ bortsett fra sorte hull, eller ikke-materie, og det tror jeg ikke de har fått til å skape ennå. I terorien i hvertfall. Det er så k j e d e l i g med alt som er i teorien.... Man kan jo ikke leve i teorien.... SUKK

Selvfølgelig kan man leve i teorien, hva tror du ellers mange av forskerne driver med...*s*

Da jeg studerte ped, hadde jeg kun forelesere som knapt nok hadde sett en unge!

Skrevet

Selvfølgelig kan man leve i teorien, hva tror du ellers mange av forskerne driver med...*s*

Da jeg studerte ped, hadde jeg kun forelesere som knapt nok hadde sett en unge!

Greit.... Da kan jeg sikkert leve litt i teorien jeg også.

*prøver å akseptere at jeg ikke får sett noe atom live*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...