cathlin Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har så lyst til å se et atom! det er så meningsløst å skulle lese om noe man ikke får sett en gang og som bare er en teori.... Det er så kjipt at jeg ikke får sett det!!!! *frustrert* 0 Siter
frosken Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Tenkte på deg i dag da jeg så "det periodiske system"...*s* Det er en bra evne å kunne bli engasjert i forhold til det man leser! *venter spent på hva cathlin blir opptatt av neste gang , og skjønner at jeg manglet engasjement den gangen jeg leste naturfag...* 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Her finner du en illustrasjon av helium atom http://en.wikipedia.org/wiki/Atom Atom er ikke teori, det er den reelle verden, uten atomer, var det ingenting. Hilsen 0 Siter
cathlin Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Skrevet 16. juli 2008 Her finner du en illustrasjon av helium atom http://en.wikipedia.org/wiki/Atom Atom er ikke teori, det er den reelle verden, uten atomer, var det ingenting. Hilsen Alt er _noe_ bortsett fra sorte hull, eller ikke-materie, og det tror jeg ikke de har fått til å skape ennå. I terorien i hvertfall. Det er så k j e d e l i g med alt som er i teorien.... Man kan jo ikke leve i teorien.... SUKK 0 Siter
cathlin Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Skrevet 16. juli 2008 Tenkte på deg i dag da jeg så "det periodiske system"...*s* Det er en bra evne å kunne bli engasjert i forhold til det man leser! *venter spent på hva cathlin blir opptatt av neste gang , og skjønner at jeg manglet engasjement den gangen jeg leste naturfag...* Har du sett det?! Hva syns du om det? Jeg liker det periodiske system. Det er så bra at alle stoffene er samlet og satt i et system. Det er veldig greit og oversiktlig og alle har sin plass som passer. Eneste er at det kan bli kjedelig i lengden... spesielt når alt bare er i teorien. 0 Siter
frosken Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Alt er _noe_ bortsett fra sorte hull, eller ikke-materie, og det tror jeg ikke de har fått til å skape ennå. I terorien i hvertfall. Det er så k j e d e l i g med alt som er i teorien.... Man kan jo ikke leve i teorien.... SUKK Selvfølgelig kan man leve i teorien, hva tror du ellers mange av forskerne driver med...*s* Da jeg studerte ped, hadde jeg kun forelesere som knapt nok hadde sett en unge! 0 Siter
cathlin Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Skrevet 17. juli 2008 Selvfølgelig kan man leve i teorien, hva tror du ellers mange av forskerne driver med...*s* Da jeg studerte ped, hadde jeg kun forelesere som knapt nok hadde sett en unge! Greit.... Da kan jeg sikkert leve litt i teorien jeg også. *prøver å akseptere at jeg ikke får sett noe atom live* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.