Gå til innhold

Mamma Mia for ein film!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på kino med en venninne.Det var nesten 2 timer nytelse i nostalgien.jeg er så heldig at jeg fikk oppleve å vokse opp med Abba.For en gruppe,for en musikk!!!!

Skal garantert se den igjen!!

Skrevet

Jeg er så enig, så enig.

Gleder meg bare til å se den enda en gang.

Notene er innkjøpt og spilt gjennom...

TorneROSA1365380904
Skrevet

JAAAAAAAAAA!!!

Jeg er så utrolig enig!!! Satt og kjente det rykket i rockefoten heele tiden!!! Og måååå se den mange ganger til, for må jo synge med så klaaart =) Jeg måtte brenne en cd og ta med på jobben så der digger jeg hver dag nå..hehe..

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå er jeg ikke sikker på hva filmen handler om, men en hel film på kino med ABBA-musikk er mer enn jeg orker tanken på. Jeg gikk et kvarter ut i ABBA The Movie i sin tid, og hadde neppe holdt ut særlig lenger med en kombinasjon av den musikken og Meryl Streep (er det ikke ho som spiller i den da?). Men folk går jo mann av huse for å se den, så den apellerer nok til mange som tåler overdose med den oppskrytte musikken.

Skrevet

Nå er jeg ikke sikker på hva filmen handler om, men en hel film på kino med ABBA-musikk er mer enn jeg orker tanken på. Jeg gikk et kvarter ut i ABBA The Movie i sin tid, og hadde neppe holdt ut særlig lenger med en kombinasjon av den musikken og Meryl Streep (er det ikke ho som spiller i den da?). Men folk går jo mann av huse for å se den, så den apellerer nok til mange som tåler overdose med den oppskrytte musikken.

Meryl Streep er nå for svarte en kjempegod skuespiller, har du ikkje sett "The Hours" ?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Meryl Streep er nå for svarte en kjempegod skuespiller, har du ikkje sett "The Hours" ?

Joda, men jeg liker stort sett ikke den dama på film, rødøyd og forgrått syns jeg stort sett ho er i rollene sine. Bortsett fra i et par utrolig sippete og nydelige jentefilmer jeg vet om. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...