Rapido Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Har vært på kino med en venninne.Det var nesten 2 timer nytelse i nostalgien.jeg er så heldig at jeg fikk oppleve å vokse opp med Abba.For en gruppe,for en musikk!!!! Skal garantert se den igjen!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Jeg er så enig, så enig. Gleder meg bare til å se den enda en gang. Notene er innkjøpt og spilt gjennom... 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 JAAAAAAAAAA!!! Jeg er så utrolig enig!!! Satt og kjente det rykket i rockefoten heele tiden!!! Og måååå se den mange ganger til, for må jo synge med så klaaart =) Jeg måtte brenne en cd og ta med på jobben så der digger jeg hver dag nå..hehe.. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Nå er jeg ikke sikker på hva filmen handler om, men en hel film på kino med ABBA-musikk er mer enn jeg orker tanken på. Jeg gikk et kvarter ut i ABBA The Movie i sin tid, og hadde neppe holdt ut særlig lenger med en kombinasjon av den musikken og Meryl Streep (er det ikke ho som spiller i den da?). Men folk går jo mann av huse for å se den, så den apellerer nok til mange som tåler overdose med den oppskrytte musikken. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Nå er jeg ikke sikker på hva filmen handler om, men en hel film på kino med ABBA-musikk er mer enn jeg orker tanken på. Jeg gikk et kvarter ut i ABBA The Movie i sin tid, og hadde neppe holdt ut særlig lenger med en kombinasjon av den musikken og Meryl Streep (er det ikke ho som spiller i den da?). Men folk går jo mann av huse for å se den, så den apellerer nok til mange som tåler overdose med den oppskrytte musikken. Meryl Streep er nå for svarte en kjempegod skuespiller, har du ikkje sett "The Hours" ? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Meryl Streep er nå for svarte en kjempegod skuespiller, har du ikkje sett "The Hours" ? Joda, men jeg liker stort sett ikke den dama på film, rødøyd og forgrått syns jeg stort sett ho er i rollene sine. Bortsett fra i et par utrolig sippete og nydelige jentefilmer jeg vet om. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.