Gå til innhold

Snikende i hagen med lommelykt ved midnatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror du folk som sniker seg rundt i hagen med lommelykt ved midnattstider driver med? Jo, vi tar del i den nasjonale kampen mot mordersneglene! Hver kveld når det er blitt mørkt, utstyrer jeg meg med en lang klype, en tom melkekartong med salt og lommelykt, og så begynner jakten.

Det verste er at jeg vel nesten er litt redd de der beistene. Vet ikke helt om jeg er mest fornøyd de kveldene jeg finner noen, eller de kveldene jeg unnslipper.

Traff forresten et pinnsvin i kveld; det var visst jeg som skvatt mest da også.

AneM1365380603
Skrevet

Usj! Disse sneglene er vel noe av det mest ekle jeg kan tenke meg. De begynner jo å gå i oppløsning straks de får salt på seg. Hva tar du de med? Tror jeg har hørt om de som bruker små pølseklyper, he he.

Gjest togli
Skrevet

Ungene synes det er toppers å feriere hos bestefar på Nesodden for da får de lete etter snegler med pølseklype (bestefar er også fornøyd med den dealen;)). Her hjemme har vi ikke slike ekle snegler og godt er det ;)

Skrevet

Usj! Disse sneglene er vel noe av det mest ekle jeg kan tenke meg. De begynner jo å gå i oppløsning straks de får salt på seg. Hva tar du de med? Tror jeg har hørt om de som bruker små pølseklyper, he he.

Jeg har en sånn klype beregnet på folk som ikke kan bøye seg ned; moren min fikk den etter at hun hadde operert hofta si. Jeg slipper i det minste å komme i nærkontakt med de ekle, slimete klumpene...

Skrevet

Ungene synes det er toppers å feriere hos bestefar på Nesodden for da får de lete etter snegler med pølseklype (bestefar er også fornøyd med den dealen;)). Her hjemme har vi ikke slike ekle snegler og godt er det ;)

Hmmm... Nå fikk jeg en god ide. Skal finne noen barnearbeidere!

Skrevet

Kan du ikke la sneglene få bo hos deg?

Da vil det i løpet av kort tid ikke bli plass til verken udyret eller alle krypdyrene mine!

Skrevet

Pinnsvin spiser visstnok sneglene.

Etter at "vårt" pinnsvin holdt på å drukne i plaskebassenget har vi begynt å sette ut vann til det.

Persille1365381127
Skrevet

Barnearbeid er superpraktisk! De har veldig små og nøyaktige fingre, og så kan man betale dem i is - billig :)

Gjest togli
Skrevet

Det er lurt. De gjør det faktisk for en slikk og ingenting ;)

Skrevet

''Hva tror du folk som sniker seg rundt i hagen med lommelykt ved midnattstider driver med?''

De er egentlig blottere! :-)

Skrevet

''Hva tror du folk som sniker seg rundt i hagen med lommelykt ved midnattstider driver med?''

De er egentlig blottere! :-)

hihi

Skrevet

Jeg var med på jakten i fjor, men i sommer har jeg ikke sett en eneste snegle her jeg bor. Jeg venter bare på at de snart kommer med et stormangrep. Jeg har hatt mareritt om snegler som innvaderer barnevognen til sønnen min når han ligger utenfor og sover.

Ta var på pinnsvinene. De spiser sneglene.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

At du tør. Har du ikke lest tråden "Det verste jeg har sett" fra 13. juli ?-)

Skrevet

At du tør. Har du ikke lest tråden "Det verste jeg har sett" fra 13. juli ?-)

Hehe... Jeg flår dem i det minste ikke levende, jeg bare salter dem til døde. Min svigerinne derimot hun går rundt med kniv og kutter dem i to! (Kan det tyde på en antisosial personlighetsforstyrrelse?)

Skrevet

Barnearbeid er superpraktisk! De har veldig små og nøyaktige fingre, og så kan man betale dem i is - billig :)

Kanskje jeg kan få låne Billa noen timer pr uke?

Jeg har myyye is i fryseren!

Gjest Ellipse
Skrevet

Hihi, jeg ser det for meg:o) Lykke til i jakten!

Skrevet

Da vil det i løpet av kort tid ikke bli plass til verken udyret eller alle krypdyrene mine!

Du blir nødt til å bygge ut huset ditt.

Persille1365381127
Skrevet

Kanskje jeg kan få låne Billa noen timer pr uke?

Jeg har myyye is i fryseren!

Klart det! Hun liker best de med tyggis på da :)

Skal sørge for at hun får med gummistøvlene....

Jeg ser faktisk nye inntjeningsmuligheter for barnehagen her nå!! Jeg kan jo f.eks leie dem ut for 25,- kroner timen eller noe?

Sneglefanging, spikerplukking, sølvtøypussing, vasking inni ovn - mange ting små barnefingre kan brukes til....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...