guttas Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Jeg har fått noen stygge stearinflekker på en fin duk. Noen som har gode råd om hvordan jeg kan få de fjernet? Før ble det anbefalt å bruke trekkpapir og strykejern, men finnes trekkpapir lenger? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Serviett eller papir fra en tørkerull funker fint. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Jeg bruker vanlig tørkepapir mellom duken og strykejernet, men om det er farget stearin så blir fargen sittende igjen. ( 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Jeg har også brukt tørkepapir. Blir fargen sittende igjen - løp og kjøp VANISH! Bland litt pulver i en bøtte med varmt vann, legg duken oppi, og la det virke ca et døgn.. Jeg sølte tomatsaus på en hvit skjorte en gang, og denne ble helt hvit igjen, så VANISH er veldig bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.