jubalong70 Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Er det noen som vet om denne serien, som til vanlig går onsdag kveld på TV2, går i reprise? 0 Siter
Babette Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Jeg tror ikke den går i reprise. Oppdaget nemlig i går at den kolliderte med min kjære dr. House. Så for å finne ut hva jeg burde prioritere, sjekket jeg om den ene eller begge gikk i reprise, og jeg fant bare House. Så jeg så på konene. Spilte ikke "Claudia Joy" i NYPD Blue? Og så er det ny skuespiller som spiller yngstedatteren, det så vi forrige onsdag også. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Det er en ny sesong som startet nå i juli. De episodene går ikke i reprise, dessverre. Jeg pleier bruke denne tv-guiden, her kan du velge kanaler og søke på programmet du leter etter: http://fredag.dagbladet.no/tv/index.html?search_string=koneklubben 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Skrevet 17. juli 2008 Jeg tror ikke den går i reprise. Oppdaget nemlig i går at den kolliderte med min kjære dr. House. Så for å finne ut hva jeg burde prioritere, sjekket jeg om den ene eller begge gikk i reprise, og jeg fant bare House. Så jeg så på konene. Spilte ikke "Claudia Joy" i NYPD Blue? Og så er det ny skuespiller som spiller yngstedatteren, det så vi forrige onsdag også. Har ikke sett på NYPD, så om Claudia Joy var med der, vet jeg ikke. Ja, yngstedatteren har plutselig fått nytt utseende... Filler'n også at den ikke går i reprise!!! Kanskje jeg kan finne den på nettet... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Skrevet 17. juli 2008 Det er en ny sesong som startet nå i juli. De episodene går ikke i reprise, dessverre. Jeg pleier bruke denne tv-guiden, her kan du velge kanaler og søke på programmet du leter etter: http://fredag.dagbladet.no/tv/index.html?search_string=koneklubben Søren!!! Og tusen takk for link 0 Siter
flowy Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Har ikke sett på NYPD, så om Claudia Joy var med der, vet jeg ikke. Ja, yngstedatteren har plutselig fått nytt utseende... Filler'n også at den ikke går i reprise!!! Kanskje jeg kan finne den på nettet... Skriv army wives +torrent i google, så finner du mange steder du kan laste den ned. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 Skriv army wives +torrent i google, så finner du mange steder du kan laste den ned. :-) Tusen hjertelig!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.