Gå til innhold

Paradise hotel, danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

jada jada jada, sommerens store guilty pleasure er altså Paradise Hotel. Hååååper det er en til her inne. For jeg gikk glipp av en episode eller to, og lurer nå veldig på hvorfor hverken Trine (Mads sin dame nr 3) og Juliet (den lille mørke) ikke er der lenger. Noen som vet?

Sofies mamma
Skrevet

Ikke gå inn på noen sider om dette tema, da ser du vinneren!!!

De to nye (Trine og Juliet) måtte reise hjem. Begge stilte seg bak gutter som valgte noen andre enn de. Husker ikke i farten hvem, men mener en av de satset på Thomas og at han beholdt Karina. Husker ikke hvem den andre sto hos. Så alt var altså som før de to kom inn. Så kom Ali og Gleager.

Skrevet

Her er det iallefall endel klipp fra diverse episoder, så du kan ta en titt;)

Men OBS!!! Når du åpner linken finner du også ut hvem som vinner!!!

http://www.youtube.com/watch?v=-zi2qs20KAE

takk takk, men det er litt kjipt å få vite hvem som vinner...... Håper inderlig ikke det er Karina bare.... :-)

Skrevet

Ikke gå inn på noen sider om dette tema, da ser du vinneren!!!

De to nye (Trine og Juliet) måtte reise hjem. Begge stilte seg bak gutter som valgte noen andre enn de. Husker ikke i farten hvem, men mener en av de satset på Thomas og at han beholdt Karina. Husker ikke hvem den andre sto hos. Så alt var altså som før de to kom inn. Så kom Ali og Gleager.

A-ha. Tusen takk. Juliet satset vel på Haider da, som valgte å fortsette med Nicoline. Synd begge måtte reise. Hadde håpet på at det skulle bli ennå litt mer ubehagelig for Mads.

Huff, alt man kan bli hekta på..... :-)

Sofies mamma
Skrevet

A-ha. Tusen takk. Juliet satset vel på Haider da, som valgte å fortsette med Nicoline. Synd begge måtte reise. Hadde håpet på at det skulle bli ennå litt mer ubehagelig for Mads.

Huff, alt man kan bli hekta på..... :-)

Ja, godt det er ferie, så det ikke er verdifull tid jeg bruker på dette tullet...

Skrevet

Her er det iallefall endel klipp fra diverse episoder, så du kan ta en titt;)

Men OBS!!! Når du åpner linken finner du også ut hvem som vinner!!!

http://www.youtube.com/watch?v=-zi2qs20KAE

Er det et par som vinner, eller kun en av de som står igjen til slutt? Uansett, ser vinneren ut til å være seieren verdig :)

Spennende å følge med, selv om man vet hvem vinner'n er. Det er jo intrigene og begjæret, og (latterlige) forsøk på taktikk, som gjør dette verdt tiden ;p

Mads må ha skjulte evner ;p... Nicoline er sjarmerende... Karina er er hespetre med et altfor stort ego... Thomas er dum... Glaeger er fin... Malene er et lett offer for Mads... Julie virker fornuftig... Diana fikk ufortjent tyn, godt at hun fikk fortalt sannheten... Haider er femi, men spiller spillet med kløkt - men det skjærer seg snart... Ali virket ikke taktisk nok for spillet... Jacob var sikkert snill, haha... Rasmus er fin, men enkel i hodet.

*avslørt*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216285056' post='3920738]

Er det et par som vinner, eller kun en av de som står igjen til slutt? Uansett, ser vinneren ut til å være seieren verdig :)

Spennende å følge med, selv om man vet hvem vinner'n er. Det er jo intrigene og begjæret, og (latterlige) forsøk på taktikk, som gjør dette verdt tiden ;p

Mads må ha skjulte evner ;p... Nicoline er sjarmerende... Karina er er hespetre med et altfor stort ego... Thomas er dum... Glaeger er fin... Malene er et lett offer for Mads... Julie virker fornuftig... Diana fikk ufortjent tyn, godt at hun fikk fortalt sannheten... Haider er femi, men spiller spillet med kløkt - men det skjærer seg snart... Ali virket ikke taktisk nok for spillet... Jacob var sikkert snill, haha... Rasmus er fin, men enkel i hodet.

*avslørt*

Rart hvor hekta man blir og danner seg en bestemt mening om hvordan de er. Karinas uttaltelse om seg selv at hun var "meget feminin og prinsesseaktig" var nok for meg til å himle med øya og sette henne i ikke-like-kategorien. Hvordan Mads har så draget på damene? Tja- de har liten selvtillit og han ego stort nok for dem alle? ha ha ha. Ellers er jeg ganske enig med deg. Men Nico og Gleager gir et sympatisk inntrykk, selv om jeg nok liker litt de som er sleipe og glatte nok til å tyne mest ut av spillet for å vinne.

jaja- nå er jeg ute av paradise-skapet da.... :-)

Gjest togli
Skrevet

takk takk, men det er litt kjipt å få vite hvem som vinner...... Håper inderlig ikke det er Karina bare.... :-)

Håpløst å se på denne linken dersom du ikke vil vite noe ;)

Vil du vite om Karina vinner eller ikke, så si fra :)

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216285056' post='3920738]

*avslørt*

Jøss, det må jeg si ;)

Jeg titter også på, men synes egentlig hele konseptet er lavmåls ;-P

Det er en jente og en gutt som vinner, ja.

Sofies mamma
Skrevet

Rart hvor hekta man blir og danner seg en bestemt mening om hvordan de er. Karinas uttaltelse om seg selv at hun var "meget feminin og prinsesseaktig" var nok for meg til å himle med øya og sette henne i ikke-like-kategorien. Hvordan Mads har så draget på damene? Tja- de har liten selvtillit og han ego stort nok for dem alle? ha ha ha. Ellers er jeg ganske enig med deg. Men Nico og Gleager gir et sympatisk inntrykk, selv om jeg nok liker litt de som er sleipe og glatte nok til å tyne mest ut av spillet for å vinne.

Hehe, godt å komme seg ut ;-)

Ikke rart at Mads legger ned dame etter dame, han er jo fantastisk sjarmerende og slu. Nick ser veldig snill ut, ellers er det mye rart må jeg si... Men snakk om å bli hekta, det er jo helt pinlig.

Skrevet

*hihi* Skulle ønske jeg var 19 år igjen. Hadde glatt ordna action i Paradise-leiren, jeg ;p

Karina tror virkelig at hun er dronningen av Paradise, hehe. Jeg ler av hennes uttalelser.

Skrevet

Jøss, det må jeg si ;)

Tenk så herlig det hade vært å være rundt 20, bodd på luksushotell, drikke gratis og velge og vrake blant gutta ;p

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216310272' post='3920988]

Tenk så herlig det hade vært å være rundt 20, bodd på luksushotell, drikke gratis og velge og vrake blant gutta ;p

Hehe, mannen min fnyser av hele programkonseptet og sa her forleden at han ikke kunne begripe at noen i det hele tatt ønsket å være med på et slikt program. Da kunne jeg fortelle ham at hadde jeg vært 20 og singel, så hadde jeg jaggu ikke takka nei ;)

Han ble en smule sjokka tror jeg *hehe*

Skrevet

Hehe, mannen min fnyser av hele programkonseptet og sa her forleden at han ikke kunne begripe at noen i det hele tatt ønsket å være med på et slikt program. Da kunne jeg fortelle ham at hadde jeg vært 20 og singel, så hadde jeg jaggu ikke takka nei ;)

Han ble en smule sjokka tror jeg *hehe*

*fnis* 1½ time til kveldens program. Håper Thomas eller Karina ryker.

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216320747' post='3921031]

*fnis* 1½ time til kveldens program. Håper Thomas eller Karina ryker.

Ja, dette blir spennende ;)

Noen ganger undrer jeg meg på om de ikke snakker om annet enn strategier. Må da være dørgende kjedelig. Dessuten synes jeg det er så rart at de ikke bader mer. Jeg hadde trolig bodd i vannet og satsa på at hell og lykke - ikke intrigemakeri - hadde ført meg til topps ;)

Skrevet

Ja, dette blir spennende ;)

Noen ganger undrer jeg meg på om de ikke snakker om annet enn strategier. Må da være dørgende kjedelig. Dessuten synes jeg det er så rart at de ikke bader mer. Jeg hadde trolig bodd i vannet og satsa på at hell og lykke - ikke intrigemakeri - hadde ført meg til topps ;)

Bassenget er stort sett utrafikkert, ja. Hadde dratt med meg en hunk eller to nedi vannet ved første anledning, jeg. :D

Jeg hadde nok sikkert oppført meg som en nymfoman der...! Tenke seg til varmen (blir så kåt i varmen.. *s*), omgivelsene, og _de gutta_ (les: noen av dem), hehe! Og longdrinks overalt. OMG...

*flirfull hilsen*

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1216321973' post='3921042]

Bassenget er stort sett utrafikkert, ja. Hadde dratt med meg en hunk eller to nedi vannet ved første anledning, jeg. :D

Jeg hadde nok sikkert oppført meg som en nymfoman der...! Tenke seg til varmen (blir så kåt i varmen.. *s*), omgivelsene, og _de gutta_ (les: noen av dem), hehe! Og longdrinks overalt. OMG...

*flirfull hilsen*

Ja, den som var ung og fri ;-P

Skrevet

Jøss, det må jeg si ;)

Synd jeg ikke ser på dette, jeg elsker dårlige programmer!

Jeg skal se på Criminal minds i kveld, spennende å se om hun daua, hun som ble skutt forige uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...